Note fondée sur 143 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
5,0 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Great experience. Better than I had anticipated. Clean and comfy apartment with nice views of the highlands. Quiet and yet not too far from food outlets. Would recommend for families.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Tutto ok
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Tutto ok consigliato
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
It was perfect. Really cooperative staff and amazing experience. Will definitely come back
5 sur 5
par un voyageur

All is good except the lift!

Publié le 28 mai 2024 sur Hotels
All is good except the Lift! We were at 33A, there no chance of get in! Need to squeeze in 1 family member at a time and all meet at the level where our car was parked. The whole process took about 1 hour! No joke. The management need to look into this…
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2024 sur Expedia
Good hotel. Good servevice
2 sur 5
par un voyageur

Tidak Memuaskan

Publié le 12 mai 2024 sur Hotels
Tidak memuaskan. Kali ke 4 disini tetapi kali ini sangat tidak memuaskan. 2 star untuk kebersihan saya bagi. Tidak memuaskan disebabkan oleh : 1. Saya request untuk level high supaya boleh enjoy the view tetapi yang dapat parking level high, bilik level bawah, nampaklah view apartment dekat belakang hotel tu. Parking dari bawah sampai atas nmpak bnyk kosong tapi paling atas sekali pihak hotel bagi. 2. Apartment tapi tiada keetle disediakan. 3. Acces kad kurang sensitif masalah selalu di dalam lif kurang detect. 4. Yang best bilik dilevel pihak hotel bagi sibuk dengan bunyi kerusi dan meja dialihkan waktu malam (fahamkan je lah).Susah mahu tidur. Mujur tiada penjelmaan berlaku. Semua pengalaman no 1 sampai 4 saya alami ye..bukan rekaan..
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mai 2024 sur Hotels