Note fondée sur 156 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Personnel dedicated to customers

Publié le 19 nov. 2022 sur Hotels
Parfait .personnel really realy nice
4 sur 5
par Julien

Publié le 21 nov. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2018 par Protea Hotel King George, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to post your review. We hope to welcome you back soon.
3 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 28 févr. 2012 sur Hotels
Hôtel correct, cadre agréable. Manque d insonorisation entre les chambres.
5 sur 5
par un voyageur de Japon, Chigasaki

PROTEA KING GEORGE: relaxer dans la nature

Publié le 29 juin 2010 sur Hotels
Tres beau site de palmier et aboree. il n'y a pas besoin les chose. touts est la! Paysage manifique! point default: reseau internet etait fevre.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par The TEAM at Protea Hotel by Marriott King George, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your wonderful experience at Protea Hotel by Marriott George King George. We are delighted to see from you 10/10 score that you enjoyed your stay with us. Your feedback is truly appreciated and inspires us to continue delivering exceptional experiences. We look forward to welcoming you back for another memorable stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Very friendly staff! Nice restaurant and clean rooms
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par The TEAM at Protea Hotel by Marriott King George, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback! We’re glad to hear that you enjoyed our friendly staff, nice restaurant, and clean rooms. Your comments are greatly appreciated and help us strive for excellence. We look forward to welcoming you back soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par The TEAM at Protea Hotel by Marriott King George, Gestion de l’hôtel
We appreciate your participation in this Guest Satisfaction survey following your recent visit. Your feedback is crucial for us to identify both the strengths and areas needing improvement in our hotel services. Your engagement is highly valued, and we look forward to hosting you again soon. We eagerly await another chance to showcase our commitment to hospitality excellence!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par The TEAM at Protea Hotel by Marriott King George, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay at our hotel. We are honored to have had the opportunity to serve you during your visit. We look forward to welcoming you back soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2024 sur Hotels
Great place to stay, views of the golf course are excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par The TEAM at Protea Hotel by Marriott King George, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful review! We are delighted to hear that you enjoyed your stay and appreciated the excellent views of the golf course. Your kind words mean a lot to us and we hope to welcome you back for another great experience soon.
4 sur 5
par un voyageur

Good hotel

Publié le 3 juin 2024 sur Hotels
Hotel was clean, staff courteous.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par The TEAM at Protea Hotel by Marriott King George, Gestion de l’hôtel
Thank you for your wonderful feedback! Providing a pleasant and welcoming environment for our guests is our top priority, and your kind words are greatly appreciated. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in the near future.