Note fondée sur 80 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Très bien situé et bon service

Publié le 27 févr. 2023 sur Hotels
Hôtel très bien situé à quelques minutes à pied du centre historique de Georgetown, tout peut être visité à pied. Chambre très spacieuse et confortable, mais pas de petit déjeuner possible. Le personnel était très courtois et donnait beaucoup de renseignements pour visiter la ville y compris les bonnes adresses de restauration. Parking gratuit dans l'enceinte de l'hôtel pour ceux qui louent un véhicule.
2 sur 5
par un voyageur de France

Publié le 5 oct. 2019 sur Expedia
It’s really a pity thé réception is not open 24h. It is not safe. At 3 a.m drunked people try to break thé door to get in the room. I guest they had lost there badge. Police n all. Spent 2 nights did not feel safe. And did not sleep well. Otherwise thé room and bed were good. But will not return to this hotel. Mme Rassool
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2019 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, The hotel is equipped with the latest technology and all the doora into the hotel building requires access card for entry. The moment someone wants to break in, police will be notified. Even if they manage to break into the hotel building, they still have to try to break in into an even more secured room door and by them the polcie would have arrived. This is a fully tested and advanced security system. We are sorry for your inconvenience.
5 sur 5
par un voyageur

Hotel vraiment Deluxious pour prix/qualité.

Publié le 21 nov. 2016 sur Hotels
Hotel à 200 metres de l'arrêt de bus de l'aéroport (2.7 MYR au lieu de 48 MYR en taxi). Boutique hotel en deux étages avec un service personnalisé. Acceuil chaleureux. Belle chambre tout comfort. Spa/massage à coté. Seul point négatif est le dépôt de 50 USD.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2024 sur Expedia
I checked in around 5 and 5:30 to 7 something there’s no electricity!!! And the same night around 12 something the same thing happened. I booked 2 rooms and 1 room has no soap. I asked for soap they said the janitor is nowhere to be found. Terrible
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 févr. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 févr. 2024 sur Expedia
.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
They were not having enough glasses/coffee mugs to change. Cleaning was on call rather daily
4 sur 5
par un voyageur

Comfortable central small heritage hotel

Publié le 15 janv. 2024 sur Hotels
Part of the Apple group in Penang, it’s a charming little hotel within easy walking of lots of restaurants, the historic centre and the pleasantly landscaped new waterside promenade. I had a single room which was perfectly adequate, had an extremely comfortable bed and overlooked the little garden courtyard. It was quiet at night and the staff were very friendly and helpful - particularly appreciated as my stay coincided with a stressful few days when the whole of Georgetown was without a water supply due to major engineering works. Will definitely return when in Penang.
3 sur 5
par un voyageur

Wouldn’t stay there again

Publié le 14 janv. 2024 sur Hotels
Very expensive for what we got, we stayed at other hotel in kl for much cheaper and the quality of room was much higher. They have a unique decor thought but not worth the price. The color on the wall is very messed up and you can ear everything outside as if the window are not close. WiFi isn’t working half of the time and when it’s working it’s really slow. Also everything is a bit far.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 déc. 2023 sur Expedia
Loved the antique look