Note fondée sur 701 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
79 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Moderne, bien tenu, bien situé .

Publié le 28 avr. 2019 sur Hotels
hotel en bordure d'une très jolie petite plage et au bord de la route qui fait le tour de l'ile . Jolie piscine au calme côté mer . Assez proche du centre ville de pénang, facilement accessible en taxi( peu onéreux).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2019 par Reservation, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2016 sur Hotels
Je recommande cet hôtel
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juill. 2016 sur Hotels
4 sur 5
par Marie

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juin 2015 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Good staff in the bar and housekeeping Other areas need more attention restaurant in particular Limited food choices. But lots of places to eat outside in walking distance. Beach in front of hotel good but could do with some more sunbeds and Matt's. Enjoyed the stay and would return with managed expectations
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par GC, Gestion de l’hôtel
Dear Lain, Thank you for your feedback! We're glad to hear you enjoyed our bar and housekeeping staff, and we appreciate your comments about the restaurant's food choices. Your insights about the beach area are helpful, and we'll consider your suggestions for more sunbeds and mats. We look forward to welcoming you back for an even better experience on your next visit! Sincerely, Gerard Chan, Resort Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Room was decent size. Great staff. Limited dining options around the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par GC, Gestion de l’hôtel
Dear Hsiu, Thank you for your feedback! We're glad to hear that you found the room to be a decent size and that our staff made a positive impression during your stay. We apologize for the limited dining options in the area and appreciate your understanding. Your comments will help us improve the experience for future guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Gerard Chan, Resort Manager
3 sur 5
par un voyageur

Lack of room amenities

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Room consider clean and comfort, outdoor parking are limited but hotel have indoor parking next to the building. One of the point like to share is lack of room amenities. The superior room (road view) do not have bathmat, no hand tower (but provide face tower) which i think are essential.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par GC, Gestion de l’hôtel
Dear Yew Hooi, Thank you for your feedback! We're glad you found your room clean and comfortable, and appreciate your comments about our parking options. I apologize for the missing bathmat and hand towels in your superior room. Your insights are valuable, and we'll address this with our housekeeping team. We hope to welcome you back for an even better experience in the future. Sincerely, Gerard Chan, Resort Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
対応が良かったです。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par GC, Gestion de l’hôtel
Dear Tomokatsu, thank you for your perfect rating and recommendation on your recent stay with us. We hope to see you again soon. Sincerely, Gerard Chan, Resort Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
-
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par GC, Gestion de l’hôtel
Dear Nur, thank you for your kind rating. We sure hope to see you again soon.Sincerely,Gerard ChanResort Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par GC, Gestion de l’hôtel
Dear Peak-Leng, thank you for your great rating. We sure hope to see you again soon. Sincerely, Gerard Chan, Resort Manager