Note fondée sur 4 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,0 Propreté de la chambre
2,7 Service et personnel
2,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
par un voyageur
Publié le 4 févr. 2024 sur Expedia
Poor, not worth for vale.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Chung! We are sorry for the trouble that has caused. We would like to thank you for sharing such valuable reviews. Definitely we can work on it to make sure that your next stay turns out to be awesome. Regards, Tim.
par un voyageur
Publié le 14 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Samy! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2023 sur Expedia
painting on the toilet wall already faded, no plastic used in smelly dustbin that has debris & unchanged smelly comforter on the bed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2023 par Eva, Gestion de l’hôtel
Hi, Mohd! We are sorry that the stay did not turn out to be an amazing one. Hope to have another chance soon so that we can make it up to you by an amazing stay ahead. Regards, Eva