Note fondée sur 535 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Bon sejour

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Hotel bien situé. Parking gratuit . Personnel agréable .Hotel propre. Chambre un peu petite.
3 sur 5
par chantal et JP de avignon

bon rapport qualité prix

Publié le 16 mars 2014 sur Hotels
Accueil chaleureux, hotel neuf et très propre, bonne literie. Inconvénients, pas de frigo dans la chambre, inconcevable dans un pays chaud, pas d'espaces communs pour se reposer et lire (à savoir que les chambres sont petites), pas de petits déjeuners possibles.
3 sur 5
par un voyageur

Puede mejorar mucho

Publié le 5 juin 2024 sur Hotels
Si me preguntaran si volvería a quedarme la respuesta sería no, al hotel le hace falta mucha limpieza así como dar mantenimiento a regaderas aires acondicionado etc, las toallas está súper viejas, creo que puedes encontrar algo mejor por el mismo costo !!!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 avr. 2024 sur Expedia
The room was clean. The only thing that I wasn't happy about is the bed. It was too hard and the pillow was extremely soft. I was unable to sleep. But other than that, it was a good stay.
4 sur 5
par un voyageur

Good location with delicious food around

Publié le 11 mars 2024 sur Hotels
Location is very good, near to komtar. The new lane food street is jusr a street away with lots of famous street foods. Many food courts along the main streers too. Only that the towels used in the hotel is not absorbent. No toothbrush is supplied.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 déc. 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Room

Publié le 2 janv. 2021 sur Hotels
Overall is ok. But room not as clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2021 par Guest Service, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Wei Siang, greetings from HelicoNia Hotel. Firstly, we would like to send our appreciation to sir on choosing HelicoNia Hotel & the generous rating that sir had gave to us. We will look into the reviews that sir provide us seriously. We wish you Happy New Year 2021 & all the best. Stay safe, stay healthy Thank you
4 sur 5
par un voyageur de KL

Publié le 5 août 2020 sur Expedia
Basic and clean. Value for money especially during peak period.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2020 par Manager on Duty, Gestion de l’hôtel
Hi Mnda, thank you very much for the generous rating. Please do share us with your buddies & other families member. Best wishes to u till we meet again. Fm; Manager on Duty.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2020 par Manager on Duty, Gestion de l’hôtel
Hi, thank you very much for the full 10. Thousand grateful.......
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2019 sur Expedia
Everything was just good enough except if the room is soundproof.. no sound come out should be 100% fine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2019 par Kevin, Gestion de l’hôtel
Dear valued guest , Thank you for your kind review. We are pleased that you were able to enjoy your experience at HelicoNia Hotel Penang and hope to welcome you back very soon. Kind regards, HelicoNia Hotel Penang management