Note fondée sur 925 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
Superbe hôtel !
5 sur 5
par un voyageur

Très bon choix d'hôtel et abordable!

Publié le 29 déc. 2019 sur Hotels
Je recommande cet hôtel très confortable, personnel courtois, bon choix pour le déjeuner compris, propre, ordinateur disponible dans le lobby... Près du champs de bataille du 2 et 3 juillet 1863 donc accessible facilement pour la visite....
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 avr. 2019 sur Expedia
Très très bien nous avions oublié un objet dans la chambre et ils l'ont garder jusqu'à notre retour de passage 4 mois plus tard ,excellent service Merci
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 déc. 2018 sur Expedia
tout etait correct bon emplacement personnel tres bien
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024
I reserved and prepaid for a room with a king bed. The hotel had good reviews. But When we checked in, our room door was literally in the foyer of the hotel. We could hear the foyer TV and receptionists laughing and talking. We ask to be moved to a different room, and the receptionists were not helpful. They Repeatedly said they couldn’t help us if they wanted since we booked through a third party. So they couldn’t move or adjust our room. We just wanted to be moved to a room with a door that didn’t open into the foyer. Very disappointing. We could hear every person walking through the foyer, the elevator, bags rolling, people talking. It was a long night for an expensive room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Nate GM, Gestion de l’hôtel
I am sorry to hear that you were in a room that was not ideal for your stay. The room you booked was our king room with a roll-in shower. Unfortunately, we only have 1 of those in the entire hotel and it is off of the lobby. The room you were in had nothing to do with how you booked. You booked the last king room we had available and there were no other rooms to switch you to. Again I am sorry the rooms was not idea for your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
We had a nice relaxing stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Great location! Walkable to many good restaurants and shopping. Easy walk to the military cemetery which is basically across the street.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
We had a wonderful stay at Best Western for our first trip to Gettysburg! All the Staff were friendly, and knowledgeable about the area. The breakfast was like a feast, and it overlooked the battlefield. The hotel location is within walking distance of a lot of the shops, monuments, and tours. There is also a lot of options for food in that area too. Definitely enjoyed our stay, and we hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2024 sur Expedia