Note fondée sur 235 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
97 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Great location in Downtown Gettysburg
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
Easy access to battlefield and shopping. Perfect location.
5 sur 5
par un voyageur de Warsaw

Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Absolutely wonderful! Walkable, lots of options literally at the Brick Houses front yard! Only complaint.... I was alone upstairs in Virginia room my 1st night. 2nd night a family came & was about 1030pm before they settled down. My first night super quiet! Even if their are ghosts, they let me sleep! Definitely would stay again! Might be a spirit 16 year old named Cheryl in the Virginia room.
2 sur 5
par un voyageur

Not Good

Publié le 10 juin 2024 sur Hotels
Better off staying at local Gettysburg Inn.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2024 sur Expedia
I was traveling alone and stayed in the Virginia Room. It was very clean, cozy, quiet, and nicely decorated. Sam was friendly and very helpful. I couldn’t make the socials but it was nice to know that there’s an option to get to know other guests. They have a very nice patio area to sit and have coffee and it was an easy walk to shops and restaurants. I would definitely stay there again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2024 sur Expedia
Great property. Very quaint
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
Waren alle sehr freundlich. Mir wurde sogar ein Frühstückswunsch erfüllt
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2024 sur Expedia
Small room, no one to check you in, received the access code a day late , room i booked said queen was on a twin bed, new owners are out of touch and not like the previous owners, LoSt its Luster!!!