Note fondée sur 891 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 nov. 2024
par un voyageur
Publié le 2 nov. 2024
The room was very roomy. Everything was clean and tidy. We did hear noises at night, but it may have been the trees outdoors. (It was pretty windy). In the morning, we could hear the people in the next room take a shower. The area around the hotel was clean and provided a lot of things to see and do.
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024
The hotel was walking distance from shops and restaurants
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We hope you will do so again.
par un voyageur de Sunnyside
Publié le 2 sept. 2024
location
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Very accommodating owners- rooms a little dated but clean and well maintained. Close to all tourist things and reception desk provided us with info on things to see and do. Breakfast better than Comfort Inn or other chains. Recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Thank you for your business and for your kind review. We hope you will choose to let us serve you again.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
The location is right in the middle of a lot to do.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Great location.
par un voyageur
Comfort and convenience
Publié le 22 août 2024 sur HotelsI have stayed here multiple times and will continue to do so. The Inn is conveniently located in the historic district. You can leave your car there and walk to restaurants, shopping, museums and other attractions. Rooms are clean and comfortable and the free hot breakfast buffet is delicious.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Alex, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and for your review. We are grateful you have chosen to allow us to serve you. We look forward to your next visit.