Note fondée sur 934 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 avr. 2024 sur Expedia
très bon choix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 avr. 2024 par Iman, Gestion de l’hôtel
Bonjour Valued Guest, Just a short note to sincerely thank you for your nice comment, the Sofitel Cairo- El Gezirah team as well as the hotel management will be looking forward to your next visit.Cordially,Iman El GabalyGuest Experience Manager
par un voyageur
Publié le 13 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2024 par Iman, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, It was our pleasure having the chance to have you with us.We are glad to know that you rated the hotel high, we all look forward to be of service to you once again at Sofitel Cairo Nile El Gezirah.Sincerely yours, Iman El GabalyGuest Experience Manager
par un voyageur
Publié le 25 nov. 2023 sur Expedia
Hôtel très propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2023 par Iman, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you for your nice comments, assuring you that for your next visit we will make sure that will keep up to your expectations. Sofitel Cairo Nile El Gezirah team as well as the hotel management will be looking forward to your next visit.Cordially,Iman El GabalyGuest Experience Manager
par un voyageur
Publié le 28 mars 2023 sur Hotels
Personnel très arrangeant
Bulle de calme au milieu du Caire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2023 par Iman, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, We are glad to hear you fully enjoyed the experience at the hotel. It is always a great pleasure to receive such compliments, as it truly serves as a motivational factor in striving to achieve excellence. I do hope that we will have the opportunity once again to serve you in the very near future. Cordially;Sincerely yours, Iman El Gabaly Guest Experience Manager
par un voyageur
Bel hôtel mais vieillot et service moyen
Publié le 22 sept. 2022 sur HotelsEn arrivant à l’hôtel nous étions en exclusivité gold mais malheureusement le Receptioniste ne savait même pas de quoi on parlait. Donc aucun avantage.
Nos bagage on mis plus d’une heure à monter. Quand je les ai appelé, on m’a prier de descendre à la réception car ils avaient confondu une couverture roulée avec Un speaker Bluetooth. Ils étaient confus. Mais ça m’a contrarié et j’ai monté mes valises moi même.
La climatisation était tellement vielle et manuelle que c’était impossible à régler.
Le balcon était beau mais aucune chaise dans un balcon sur le Nil.
La navette est trop cher 97 dollars US juste pour un aller à l’aéroport. Moquette sale avec plein de taches (voir les photos ci-joint).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2022 par Iman, Gestion de l’hôtel
Dear Esteemed Guest, Allow me to sincerely apologize to your goodself for failing to meet your expectations with regard to some points of your stay, whilst at the same time I thank you for taking the time to bring this issue to our attention.I do hope that we will have the opportunity once again to serve you in the very near future. Cordially;Iman El GabalyGuest Experience Manager
par un voyageur
SUPER HÖTEL
Publié le 9 sept. 2022 sur HotelsSUPER HÖTEL
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2022 par Iman, Gestion de l’hôtel
Dear Esteemed Guest, I would like to thank you most sincerely for taking the time to share your experience at Sofitel Cairo-El Gezirah. Your high rating will be influential to further exceed your expectation on your next stay.I do hope that we will have the opportunity once again to serve you in the very near future. Sincerely yours, Iman El GabalyGuest Experience Manager
par un voyageur
Publié le 11 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2022 par Iman, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
It was our pleasure having the chance to have you with us.
We all look forward to be of service to you once again at Sofitel Cairo-El Gezirah.
Sincerely yours,
Iman El Gabaly
Guest Experience Manager
par un voyageur
Publié le 13 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 déc. 2021 par Iman, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
It was our pleasure having the chance to have you with us.
We are glad to know that you rated the hotel high, we all look forward to be of service to you once again at Sofitel Cairo-El Gezirah.
Sincerely yours,
Iman El Gabaly
Guest Experience Manager
par un voyageur
Piscine magnifique
Publié le 31 oct. 2021 sur HotelsChambre un peu vieillotte qui n’est pas digne d’un 5 étoiles européen, nous avons un peu été déçus. Cependant la piscine est magnifique, avec une incroyable vue sur le Nil. Également accès au jaccuzzi et au Hammam très appréciables.
Les tarifs au sein de cet hôtel sont extrêmement élevés par rapport aux prix du Caire en général. Nous avons pris le petit déjeuner en chambre, 17€ par personne pour pas grand chose, de qualité médiocre. J’ai largement préféré manger dans des quartiers plus populaires et typiques.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2021 par Iman, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
I would like to thank you most sincerely for taking the time to share your experience at Sofitel Cairo-El Gezirah. Your feedback will be influential in improving your experience for your next stay.
Please be informed that the hotel prices are in range with all Cairo hotel’s within our category.
I do hope that we will have the opportunity once again to serve you in the very near future.
Cordially,
Iman El Gabaly
Guest Experience Manager
par un voyageur
Great experience
Publié le 9 avr. 2021 sur HotelsThe hotel is very well located, with a beautiful view on the Nile. The service and the team is very welcoming and helpful. The team on the swimming pool such as Ahmed, Zainab, Mahmoud and others are so sweet and want to make your trip the best. The decoration in the hall is amazing, but too bad the decoration in the room is not that well taken care of. But overall, I totally recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2021 par Iman, Gestion de l’hôtel
Bonjour Valued Guest,
First of all thank you for your nice comment, the Sofitel Cairo- El Gezirah team as well as the hotel management will be looking forward to your next visit.
Rest assured that your room decoration perception will be shared with the Hotel Management for improvement.
I do hope that we will have the opportunity once again to serve you in the very near future.
Cordially,
Iman El Gabaly
Guest Experience Manager