Note fondée sur 52 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2019 sur Hotels
Nous sommes restés 2 nuits dans cet établissement. Le confort est sommaire, il n’y a pas d’eau chaude. Les fenêtres ne se ferment pas vraiment donc on sentait l’odeur extérieure dans la chambre.
La climatisation fonctionnait correctement.
Le petit déjeuner et l’accès à la piscine de l’hôtel Spa Villa Karang est un plus.
par un voyageur
Publié le 11 juin 2018 sur Expedia
Homestay basique possibilite
par Maryame
Best breakfast in Gili Air
Publié le 12 nov. 2017 sur HotelsEn un mot “incredible”
Sachez que vous bénéficiez des avantages de l’hotel ( petit dej version buffet à volonté et de la piscine )
Le personnel est chaleureux et est à votre service.
Seul pts négatif la chambre 506 (pb malodorante de sdb, le ménage qui n’est pas fait quotidiennement et la poubelle devant l’entree Qui n’est pas vidée et qui attire les moucherons) sinon tout était parfait. J’y reviendrais sans hésiter :)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2017
Dear Eliza,
Greeting from Villa Karang Homestay
Thank you very much for your time to share your experience during stay with us, we glad to hear that you very happy with us, your positive improvement will be our highlight to give more satisfy our customer
we waiting you here
regard's
par un voyageur
Très bien
Publié le 4 août 2017 sur HotelsUne homestay placé juste à côté de l'hôtel (portant le même nom). Accès à la piscine de l'hotel ! Et un buffet comme petit déjeuné. Chambre propre. Petit bémol, les serviettes de bain ne sont pas toujours propres et ne sont pas changées tous les jours (si elles sont sales).
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
The place is good and has an excellent location but they have many areas to improve, for example the cleanliness and attention to the guests since during our entire stay we did not see any of the staff clean the room, we had 4 power cuts that the hotel was not even aware of, we had to be calling the reception or looking for someone to fix it.
par un voyageur
Worth, checking out.
Publié le 26 janv. 2020 sur HotelsAir con, breakfast, nice staff for under$20 Can----- very nice.
par un voyageur
Beautiful Villa (Make sure you read fine print)
Publié le 3 août 2019 sur HotelsStaff was more than accommodating. Had a few issues upon arrival with the accommodation type chosen (the cheapest rooms are quite a bit from the beach and run down, they are not as the reception area is). The hotel took care of the misunderstanding with the utmost customer service. The rooms in the bungalows and two story white building are beautiful. The pool is as pictured. Breakfast on the beachfront was lovely each morning. Walking distance to everywhere, but rent a bike, mask and snorkel! It’s more fun. (NOTE: there are no motorized vehicles, travel light to avoid hiring a donkey!) Pool deck has ample space for yoga too! There was no attendant at the pool, which I would have enjoyed. The WiFi was good and ac cooled the room.
par un voyageur
Great location
Publié le 3 juill. 2019 sur HotelsNice location, beautiful people pool, homestay could be cleaned a little better
par un voyageur
Publié le 14 mai 2019 sur Expedia
Do not stay at the home stay. The room was gross not even a top sheet on the bed just a brown fuzzy blanket. The walls and curtains were stained there was a tiny window in a tiny room that felt like a prison cell. Only positive thing was a/c seemed to work. I went to the main property and upgraded to stay there which was much much better!!! I’d suggest the villa Karang main property NOT the home stay that’s affiliated.
par un voyageur
Publié le 26 avr. 2019 sur Hotels
Did not like it, but all other reviews are good so not sure. Stayed in a better homestay for half the price. But you can use the hotels facilities, such as the pool.