Note fondée sur 284 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Philippe
Publié le 28 juill. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for the fabulous review!
Your business is appreciated.
par un voyageur de lille
sent trop la cigarette
Publié le 18 août 2010 sur Hotelshotel classique
bon petit dej
dommage qu 'il y ait des ch fumeur car c'est tres desagréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2015 par Debby, Gestion de l’hôtel
Greetings,
Thanks for taking the time to write a review on your stay with us.
We appreciate your comments and we apologize for any inconveniences that our hotel being non-smoking caused you.
Thanks for being our guest as your business is important to us.
Your friend in hospitality,
Debby Zolnoski
par un voyageur de PARIS
nous y retournons sans hésiter
Publié le 24 juill. 2009 sur Hotelsla pisicine interieur est tres bien entretenue, la réception sympatique, le petit déjeuner continental simple, les chambres sont grandes et impéquables
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 janv. 2015 par Debby, Gestion de l’hôtel
Dear friend,
Thanks for the 5 Star review!
We appreciate your business.
Your friend in hospitality,
Debby Zolnoski
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Debby Zolnoski, Gestion de l’hôtel
Thanks for the great review.I'm happy you enjoyed your stay with us.
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Good value
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Debby Zolnoski, Gestion de l’hôtel
Thanks for being our guest.
par un voyageur
Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Debby Zolnoski, Gestion de l’hôtel
I am sorry to hear that your stay didn't live up to your expectations. We take great pride in working to exceed our guest's expectations and I'm very sorry we fell short.I wasn't able to locate your recent stay and would love to discuss your stay with you. Please contact me at the hotel to discuss the issues you encountered,
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Debby Zolnoski, Gestion de l’hôtel
Nancy,It's great to see that you enjoyed your stay with us.Thanks for being our guest.
par un voyageur
Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
We were running into trouble all day and needed to find hotel rooms very late in the evening. The rooms were perfect. Morning breakfast was very good and the staff were all polite and attentive.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Debby Zolnoski, Gestion de l’hôtel
Laura,I'm so glad that we were glad to end your day with a relaxing stay.I appreciate your review.
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Debby Zolnoski, Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest and taking the time to give us a fabulous rating.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Highly recommended!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Debby Zolnoski, Gestion de l’hôtel
Duke,Thank you for the fabulous rating!Your business is appreciated.