Note fondée sur 926 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
73 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 déc. 2019 sur Hotels
Hotel situé un peu en dehors du centre historique mais sui reste quand meme facile d acces depuis la gare .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2019 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, We are glad to note that our hotel served your purpose of stay and it was close to station. We focus each day on providing a memorable experience that creates a yearning to return and thrilled to know that we were successful during your stay. We look forward to seeing you back here soon!!! Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Bon hôtel propre, spacieux et pas cher

Publié le 15 août 2019 sur Hotels
Très bien placé près des ourlets, hôtel propre, petit déjeuner très correct. Dommage qu'il y ai encore de la moquette dans les chambres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2019 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thanks for your stay at our hotel and glad to know that it was a good one, but at the same time, we are sorry for the little inconvenience caused to you because of the carpet issue. We will surely work on it, Please do visit us again. Sincerely, Hotel Manager
1 sur 5
par un voyageur

Hôtel de base peu recommandable

Publié le 5 déc. 2016 sur Hotels
Motel très de base! Nous l'avons utilisé 1 nuit seulement pour le voyagement entre San Jose et LA! À notre arrivée, 4 autos de police pour régler une chicane de couple dans une chambre. Le lendemain matin, encore la police! Bref, je n'ai pas adore cette nuitée.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
We checked in around 11:30 pm and were given a room. When we walked into the room we woke up another family. It was occupied. When we went back to the office and tild him, he stated all rooms were booked and didnt know what to do. Then he walked us into a room right next tot he office and opened it with a master key. It had 2 beds, but they were full size and not queens. He said he didnt have a key for me bit that "no one will bither you." The full size bed was too smal for my wife and i, so it was very i comfortable. I was so worried, after the experience of walking in on another family, that my family was not safe that i did not sleep all night. The door didn't have an internal lock, so i was concerned for the families safety. Never again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Noah, Gestion de l’hôtel
We are extremely sorry to know this, Hope! Thanks for notifying this concern to us. We will surely escalate this to the relevant team to take corrective action and to make sure it is not repeated in the future. Regards, Noah
4 sur 5
par un voyageur

so so

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
We were supposed to have service on second day, no one came. Pool was disgusting. Room was pretty good, and easy on/off freeway and downtown.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, Michael! We are pleased to know you had an awesome stay with us. Your precious words of appreciation meant a lot to us, hope to serve even better soon. Regards, Barbara
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Don’t think you will get to use the pool it is so dirty you feel dirty going in it. People coming and going all hours of the night. Loud large trucks going all night and homeless people camping on the other side of the open fence. I will never go there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, Mae! We are sorry for the unpleasant experience. Cleanliness is something that we cannot compromise with and we never want our guests to experience such issues. Thanks for highlighting this issue, request you to be assured we will be taking this up and get it fixed with immediate effect. Have a great day ahead! Regards, Barbara
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Dewi, Gestion de l’hôtel
That is great to hear, Cesar! Thank you for joining our family and we will always aim to live up to your standards. Regards, Dewi
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Excelente atención sobre todo por parte de Karina!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, César! Thanks for your amazing words of appreciation. Words like these drive us to work even harder. Have a wonderful day! Regards, Barbara
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Noah, Gestion de l’hôtel
Thank you for your appreciation, Vadym ! We hope to give you a consistent service every time. Regards, Noah
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, Luis ! Thanks for your amazing words of appreciation. Words like these drive us to work even harder. Have a wonderful day! Regards, Barbara