Note fondée sur 943 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 déc. 2019 sur Hotels
Hotel situé un peu en dehors du centre historique mais sui reste quand meme facile d acces depuis la gare .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2019 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
We are glad to note that our hotel served your purpose of stay and it was close to station. We focus each day on providing a memorable experience that creates a yearning to return and thrilled to know that we were successful during your stay. We look forward to seeing you back here soon!!!
Sincerely,
Hotel Manager
par un voyageur
Bon hôtel propre, spacieux et pas cher
Publié le 15 août 2019 sur HotelsTrès bien placé près des ourlets, hôtel propre, petit déjeuner très correct.
Dommage qu'il y ai encore de la moquette dans les chambres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2019 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thanks for your stay at our hotel and glad to know that it was a good one, but at the same time, we are sorry for the little inconvenience caused to you because of the carpet issue. We will surely work on it, Please do visit us again.
Sincerely,
Hotel Manager
par un voyageur
Hôtel de base peu recommandable
Publié le 5 déc. 2016 sur HotelsMotel très de base! Nous l'avons utilisé 1 nuit seulement pour le voyagement entre San Jose et LA! À notre arrivée, 4 autos de police pour régler une chicane de couple dans une chambre. Le lendemain matin, encore la police! Bref, je n'ai pas adore cette nuitée.
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hi, Guest! We appreciate your valuable feedback. Looking forward to hosting you soon with a superb experience. Regards, Lisa
par un voyageur de Santa Barbara
Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hi, Guest! Thank you for spending your valuable time to rate us. We will surely put in our continuous efforts to improve our services to ensure a better experience in the future. Regards, Lisa
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hi, Guest! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improving our services and we assure you that your next visit will be awesome. Regards, Lisa
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Fantastic Service … the room is was very clean !!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hi, Guest! Your kind words of appreciation always motivate us. We wish you an amazing day ahead! Regards, Lisa
par un voyageur de La Verne
Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Thank you so very much, Guest! Delighted to know you admired our services. Please give us another opportunity to serve you again. Regards, Lisa
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hi, Guest! Thank you very much for your wonderful rating. When we see visitors enjoying our services, it gives us tremendous satisfaction. Keep allowing us to host you and we will make every effort to keep this smile forever. Regards, Lisa
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
☺️
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2024 par Lisa , Gestion de l’hôtel
Heartfelt thanks for saying that, Guest! This adds more responsibilities to our shoulder to ensure that your journey in the future is nothing more than fantastic. Regards, Lisa