Note fondée sur 801 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
72 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 nov. 2022 sur Hotels
Hotel tres propre.bon acceuil
3 sur 5
par un voyageur

Pour une étape à un prix raisonnable

Publié le 28 sept. 2018 sur Hotels
Bon rapport qualité prix Calme Proche des ourlets Pas trop loin de Monterey mais beaucoup de bouchons sur la route
3 sur 5
par mickey29 de paris

PROPRETE A PRIX REDUIT

Publié le 19 nov. 2013 sur Hotels
bon qualité de la chambre et surtout une propreté à toute épreuve. rare pour un motel de ce type. le hic est le petit déjeuner qui soit disant est inclus mais il se compose d'un seul gobelet de café heureusement qu'il y a un bon macdo pour une fois pour prendre un petit déjeuner. autrement le gérant est sympa
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2012 sur Hotels
Très bien pour faire un étape d'une nuit! Chambre et salle de bain propres, rien à dire. Juste à côté des outlets pour ceux qui veulent faire leurs achats!!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Room was clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Hi DAN,Thank you for highlighting the cleanliness of your room during your stay. We're glad to hear it met your expectations and contributed to a comfortable visit. We hope the rest of your experience was just as positive, and we look forward to welcoming you back for another clean and pleasant stay.Best Regards, Customer Care Team
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Smelt musty ngl bro
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Hi david,Thank you for sharing your experience. We're sorry to hear that you noticed a musty smell during your stay. We take such feedback seriously and will review our air quality and ventilation systems to address any potential issues. We appreciate your input and hope to provide a more pleasant environment on your next visit.Best Regards, Customer Care Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Reasonably priced and clean! Beds were comfy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Hi Matthew,Thank you for your feedback! We're pleased to hear that you found our pricing reasonable, and that the cleanliness and comfort of the beds met your expectations. It’s great to know you had a comfortable stay. We look forward to welcoming you back for another enjoyable visit!Best Regards, Customer Care Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team
1 sur 5
par un voyageur

Cheap run down motel

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Front desk rude
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Hi Anne,We’re genuinely sorry to hear about your experience with the front desk and that several aspects of your stay did not meet your expectations. It’s important to us that every guest feels valued and comfortable, and it’s clear we fell short in your case. We will address your concerns with our team to ensure improvements in service, cleanliness, and overall property conditions. Thank you for bringing these issues to our attention, and we hope to have the opportunity to provide a better experience in the future.Best Regards, Customer Care Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Muy bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Hi Monica,Thank you for your positive feedback! We’re delighted to hear that you had a very good experience with us. If there’s anything specific you enjoyed or any way we can make your next visit even better, please let us know. We look forward to welcoming you back!Best Regards, Customer Care Team