Note fondée sur 664 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2022 sur Expedia
Juste le bord du lac
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2022 par Michael Lazer, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. I appreciate all of our guests' feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2022 sur Expedia
Le cadre du site naturel est sympa. L’état de l’hôtel moyen Le prix n’est pas justifié d’autant plus que le petit déjeuner n’est pas compris Cet hôtel correspond à un 2 étoiles français Plus d’animaux présents que d’enfants!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2022 par Michael Lazer, Gestion de l’hôtel
Again I thank you for your feedback. I hope that you enjoyed your stay.Animals are very popular here right now for some reason.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2019 par Michael Lazer, Gestion de l’hôtel
Thank you very much. We hope you enjoyed your stay and we look forward to your return.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par Yvan de Québec, Canada

Pour qui cherche la quiétude

Publié le 5 oct. 2012 sur Expedia
Bel endroit calme près du lac et de la marina. Grandes chambres. Personnel courtois.
4 sur 5
par un voyageur de New Auburn

Publié le 2 janv. 2025
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2025 par Michael Lazer, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let me know about your recent stay with us.I am glad that you enjoyed your time in Gimli and I look forward to your return.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
fine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2024 par Michael Lazer, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let me know about your recent stay with us.I am glad that you enjoyed your time in Gimli and I look forward to your return.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par Michael Lazer, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting me know about your recent stay with us.I am glad that you enjoyed your time in Gimli and I look forward to your return.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 oct. 2024 sur Expedia
facility is old but place is nice for a short stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Michael Lazer, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let me know about your recent stay with us.I am glad that you enjoyed your time in Gimli and I look forward to your return.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
The overall experience was ok. The staff we met were all excellent and room looked clean. The biggest issue was the bugs. We stayed there for one night. I found two bed bugs on my bed and many little bugs (frying ones) in the restroom. There were definitely more cause the next morning I found many bed bug bites on my body. I am very upset with that but other than that everything is fine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Michael Lazer, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let me know about your recent stay with us.My apologies about your experience. We have taken steps to make sure that doesn't happen to other guests.
2 sur 5
par un voyageur

Horrible service

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Hot tub was broken nobody told us anything. When asked about we were told: we cant tell everybody everythijg that is wrong". No instructions nor any informatioj given at time of check out and no follow up upon leaving.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Michael Lazer, Gestion de l’hôtel
Thank you for letting me know about your recent stay with us.My apologies regarding the hot tub. Thank you for letting me know where we can improve.