Note fondée sur 421 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Toulon
Publié le 21 févr. 2023 sur Expedia
par un voyageur
moyen
Publié le 30 août 2019 sur Hotelscher pour ce que c'est. trop prêt de la capitale. Le All inclusive est quand même limité. Le lit trop dur. La mer était très agitée, du coup nous n'avons pas profité de la baignade près de la chambre. Les activités proposées en dehors sont très chers
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2019 par Centara Ras Fushi Resort & Spa Maldives, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Greetings from Centara Ras Fushi Resort and Spa Maldives !
We appreciate your time to convey your feedback on your stay in our resort, and we have already passed your remarks to our team. We believe that, your feedback would give confidence and contribute to encourage our team to strive harder to deliver extraordinary quality services.
May we take this opportunity to thank you again for your valuable feedback? Our entire team at Centara Ras Fushi Resort and Spa look forward to welcoming you back to experience our resort at its best.
Best Regards
Centara Ras Fushi Team and Management
par Jerome
NUL
Publié le 2 mars 2016 sur Hotelsennuyeux vraiment pas intéressant comme ressort
par STEPHAN de MONTREAL
Merveilleux
Publié le 21 janv. 2014 sur HotelsCet hôtel est tout simplement parfait. Cet hôtel est neuf, très belle plage, nourriture de qualité, alcool de grande marque, chambre et lit très confortable. De plus vous pouvez obtenir le tout inclus pour 75$USD par couple par jour. Si vous faite ce choix, vous aurez également la possibilité de choisir parmi le menu à la carte (advenait que le menu tout inclus ne vous convient pas) et d'obtenir un crédit de 40$ par personne par jour. Informez-vous.
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Centara Ras Fushi Resort & Spa Maldives, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Greetings from Centara Ras Fushi Resort and Spa Maldives ! Thank you for your positive rating of 8/10. We're delighted to hear that you enjoyed your stay.Your feedback is valuable to us as we continuously strive to improve our services and facilities. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future and making your next visit even more memorable.Best Regards, Francesco PompilioGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Centara Ras Fushi Resort & Spa Maldives, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Jeff,Greetings from Centara Ras Fushi Resort and Spa Maldives ! Thank you for your perfect 10/10 rating! We’re thrilled to hear that you had such a positive experience. Your feedback means a lot to us, and we’re delighted that everything met your expectations. We look forward to welcoming you back for another fantastic stay!Best Regards, Francesco PompilioGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
18歳以上ということで子供がいなく、落ち着いた雰囲気が良かったです!
スタッフさんもフランクで親切でとても楽しめました。
食事がボリューミーでとても美味しかったです!
スタッフさんが翻訳機能で丁寧に接客してくれますが、全く英語がわからない方は少し不便な可能性はあります。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Centara Ras Fushi Resort & Spa Maldives, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Shibuya,Greetings from Centara Ras Fushi Resort and Spa Maldives ! Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you enjoyed the relaxed atmosphere of our adults-only resort and that our team made your dining experience memorable with their friendly and helpful service. We’re glad you found the food to be plentiful and delicious. We appreciate your feedback regarding the language barrier, and we'll continue to explore ways to enhance the experience for guests who may not be fluent in English. It was a pleasure having you, and we hope to welcome you back to our resort soon!Best Regards, Francesco PompilioGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Centara Ras Fushi Resort & Spa Maldives, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Shuhei,Greetings from Centara Ras Fushi Resort and Spa Maldives ! Thank you for your 4/5 rating! We’re glad to hear that you had a good experience overall. Your feedback is valuable to us, and we’ll use it to continue improving our services. We hope to have the opportunity to welcome you back and make your next stay even better!Best Regards, Francesco PompilioGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
We have just completed three wonderful days at this resort as we travel between Dubai and Colombo. Everything was first rate. We were met promptly at the airport and taken by boat to the resort where we had a most beautiful beachfront room. The staff were attentive and kind and we could not be happier.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Centara Ras Fushi Resort & Spa Maldives, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. John,Greetings from Centara Ras Fushi Resort and Spa Maldives ! Thank you for your kind words and for choosing to stay with us during your travels between Dubai and Colombo. We are delighted to hear that you enjoyed your time at our resort and that our team made you feel welcome from the moment you arrived. It’s wonderful to know that you loved your beautiful beachfront room and found our staff attentive and kind. We strive to provide first-rate experiences for all our guests, and your feedback is truly appreciated. We hope to welcome you back for another fantastic stay in the future.Best Regards, Francesco PompilioGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Centara Ras Fushi Resort & Spa Maldives, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Ajay Kumar,Greetings from Centara Ras Fushi Resort and Spa Maldives ! Thank you for taking the time to share your feedback with us! We always strive to provide the best possible experience for our guests, and your insights are invaluable in helping us achieve that goal. Your comfort and satisfaction are our top priorities.We look forward to welcoming you back in the near future!Best Regards, Francesco PompilioGeneral Manager