Note fondée sur 198 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2013 sur Hotels
Hôtel calme,bien que situé le long d'une voie principale:Gladstone road,un peu à l'écart du centre ville:10 à15 mn de marche.Parking gratuit,150 MB de WIFI gratuit.Chambre accueillante et propre mais un peu exiguë,sans doute la chambre premier prix?.Très bon accueil des propriétaires ,un couple franco-NZ,avec qui nous avons sympathisé.Je recommande cet établissement.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Jason & Miyuki, Gestion de l’hôtel
Hi Harata,We are disappointed with the score you have given us as this doesn't reflect the overall score we have on Expedia. We would like to know the reason and if there is any improvement we can make?
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2024 sur Expedia
All good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2024 par Miyuki & Jason, Gestion de l’hôtel
Hi Alan,Thank you for your review.We hope to welcome you back again next time you are in Gisborne.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2024 par Miyuki & Jason, Gestion de l’hôtel
Thank you, Omario for your feedback.We hope to see you again in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2024 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2024 par Miyuki & Jason, Gestion de l’hôtel
Anmoldeep, giving us such a low score doesn't remove the fact that: 1. You had 1 extra person stayed in the room than booked (and allowed). 2. You removed the smoke sensor in the room, which is illegal and jeopardised everyone's safety in the building. 3. You left without paying the call-out fee you are responsible for setting off the fire alarm twice. Your behaviour is appalling and have been blacklisted.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2024 sur Expedia
The staff were extremely helpful as I needed to check in early for a function. Nothing was a problem. Great stay. I would recommend to anyone.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Miyuki & Jason, Gestion de l’hôtel
Hi Val,Thank you for your great review.It's always our pleasure to be able to assist with your request. We look forward to welcoming you back again in Gisborne.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Miyuki & Jason, Gestion de l’hôtel
Thank you, Angharad for your review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Easy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mars 2024 par Miyuki & Jason, Gestion de l’hôtel
Thank you, Tania for your review. Much appreciated.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Reliable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Miyuki & Jason, Gestion de l’hôtel
Thank you, Alistair for your review. :)We hope to see you again in the near future.
1 sur 5
par un voyageur de Brampton

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Jason & Miyuki, Gestion de l’hôtel
Hi George, we are disappointed that you left this review even though you did not stay with us. :( It's very unfair simply because you have booked the wrong location and tried to cancel the room very last minute.