Note fondée sur 56 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Très bien
Publié le 7 août 2019 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2019 par Siesta Villa Motel, Gestion de l’hôtel
Thank you! We're glad you enjoyed your stay.
par un voyageur
Publié le 16 juill. 2024 sur Wotif
Very average
par un voyageur
Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 26 juin 2024 sur Lastminute
Good location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par Siesta Villa, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to submit a review.We look forward to welcoming you on future travels.
par un voyageur
Publié le 10 juin 2024 sur Wotif
Lovely check in experience. Will stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par MJ, Gestion de l’hôtel
Hi JohnThanks for your kind review. Hope the trip was worth it and you buy those wheels.Safe travels
par un voyageur
Publié le 19 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Siesta Villa Owner, Gestion de l’hôtel
Hi KellyThank you for your public review. Unfortunately, what the public do not get to see is that you and your friends, whom were not on the reservation, had to be evicted and escorted from the premises at 2.30am due to aggressive and unruly behavior, foul language and overall public disturbance to our valued guests.
par un voyageur
Publié le 6 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par MJ, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great review Brody. We look forward to welcoming you back on future travels to Gladstone.RegardsSVM Team
par un voyageur
Publié le 6 mars 2024 sur Wotif
A quiet little gem in the middle of Gladstone. The room was clean (except for the toilet). The appearance is dated, but it felt safe and clean.
par un voyageur
Publié le 24 nov. 2023 sur Expedia
Good value nightly rate.
No one at front desk in the morning. Have to talk via remote camera which is poor customer service.
par un voyageur
Publié le 16 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2023 par Owner , Gestion de l’hôtel
Thanks for your review