Note fondée sur 878 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Matthew- Front Office Reception , Gestion de l’hôtel
Thank you kindly for taking the time to review your most recent stay. If there is anything we can improve on to make your stay 10 out of 10 please do not hesitate to let us know. We hope to welcome you back real soon. Kind Regards
par un voyageur de Saint-Augustin-de-Desmaures
Publié le 20 nov. 2023 sur Expedia
L’hébergement comme tel était parfait. par contre, en plus ne pas obtenir ou me voir offrir un avantage VIP, l’employé de la réception le matin du checking out m’a répondu que le Check out était à 11h00 après que je lui ai demandé si on pouvait garder la chambre jusqu’à midi. Il n’a même pas vérifié les disponibilités, sa réponse était prête,,,nous étions vraiment déçu
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 nov. 2023 par Oisín, Assistant Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
We are so pleased that you enjoyed the hotel!Our guests who are VIPs receive two drinks tokens on check-in, we are sorry that this wasn't made clear to you. The one of the first thing our team do when they begin working in the morning is to assess how many late check-outs we have, and how many we have left to offer. This is likely the reason that our team member was able to tell you that we had none available as we had already extended too many late check-outs to others who booked directly and VIPs. If you do come back and stay with us again, please do enquire about this on check-in, while letting us know this was your experience before. We do hope to see you back again in the future. Kind regards,
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2023 par Matthew- Front Office Reception , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review Eric. We do hope that you had a great stay and I hope that we can welcome you back real soon. Kind Regards,
par un voyageur
Publié le 14 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2023 par Damian - Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Pierre-Alain,Thank you kindly for your review.I do very much hope that we canw elcome you back in the not so distant future.Warmest Regards
par un voyageur
Publié le 31 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2022 par Yasmin - Front Office Reception, Gestion de l’hôtel
Dear Raphael, Thank you for taking the time to review your recent stay at Apex, we really appreciate your feedback!I am pleased to see that overall you enjoyed your stay, we hope to welcome you back in the future.Warm regards,
par un voyageur
Publié le 23 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2022 par Damian - Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Pascal,Thank you again for your 10 out of 10 review!!We do hope to welcome you back very soon!Warm Regards,
par un voyageur
Publié le 17 oct. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2022 sur Expedia
Hotel very conveniently placed, great room and very nice staff. We had a lovely stay there.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2022 par Damian - Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Marie,Thank you kindly for taking the time to review your most recent stay with us.We are delighted you enjoyed every aspect of your stay and I hope to see you back real soon.Warmest Regards
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Matthew- Front Office Reception , Gestion de l’hôtel
Dear Nicola, Thank you kindly for taking the time to review your most recent stay. If there is anything we can improve on to make your stay 10 out of 10 please do not hesitate to let us know. We hope to welcome you back real soon. Kind Regards
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Matthew- Front Office Reception , Gestion de l’hôtel
Thank you kindly for taking the time to review your most recent stay. If there is anything we can improve on to make your stay 10 out of 10 please do not hesitate to let us know. We hope to welcome you back real soon. Kind Regards