Note fondée sur 942 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
90 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
We stayed in a fully renovated bedroom, confortable. However we were suprised the trash was never taken away and the room never cleaned during our stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Campanile Hotel Glasgow, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for the high mark. If you would like a room service you can speak to reception by 9am and we will do the cleaning for your room. Hope we will have a chance to welcome your stay again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2023 par Campanile Reception team, Gestion de l’hôtel
Dear Jocelyne,Thank you for taking the time to review your stay at our hotel. Your feedback is very much appreciated, and we look forward to welcoming you back to Campanile in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2020 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent positive review. We at Campanile Glasgow, would love to see you again. Kind Regards
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2019 sur Expedia
Vue sur les travaux du chantier d'en face, donc impossibilité d'ouvrir les rideaux le matin car tous les ouvriers sont à 2 mètres de la fenêtre ! Salle de bain pas d'une très grande propreté et WiFi payante alors que ça ne coûte rien à l'établissement et que même les bars ou restaurants le propose gratuit !! D'habitude je ne pars qu'en appartement. Je m'attendais à mieux d'un hôtel. Même si c'est low cost, Au moins que la propreté soit au rendez vous ce serait le minimum !
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 août 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel agréable Glasgow

Publié le 30 avr. 2018 sur Hotels
Hôtel propre et agréable. Un service de qualité avec un personnel très agréable. L'hôtel n'est pas trop loin du centre. Le seul petit souci serait la wifi qui est payante et assez chère.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Convenient location. Dislike was first night the Hotel was busy with event at Hydro and smokers noisy outside ground floor bedroom all night. One of our 2 rooms was moldy and window wouldn’t lock despite being ground floor and unsafe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Martina, Gestion de l’hôtel
Dear Alan,thank you for your feedback. We apologise for the issues. We will make sure to use your feedback to better our services for the future. Thank you for staying with us. Kind regards,Martina
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Overall hotel was ok felt like the staff was untrained. Food would of been good if it had actually came out hot found it very over priced for what it was
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Martina, Gestion de l’hôtel
Dear Claire,Thank you for your feedback. We're pleased you found the hotel satisfactory. We're addressing the concerns about staff training and food temperature to improve our service. Your comments are valuable to us.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
While the room appeared clean at first look, we noticed things like red spots looking like blood and other stains on the walls in the bathroom. The ceiling had water damage and was peeling. The bed was not very comfortable and the pillows awful. For the price, it was a place to lay our heads for a night. The free parking was helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Reception Team Campanile Glasgow, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your feedback. We're committed to upgrading the facilities and improving the cleaning standards in the nearest future. We hope your next stay with us will be up-to the highest standards.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
I asked for bins to be emptied and more toilet rolls on our 3rd day but it was never done. A light was out in the bathroom which made it a little gloomy for applying makeup etc. Maintenance issues. Also no one told us to book our breakfast the night before to save money. Just a little more training of staff perhaps. Otherwise a basic room was all we needed and that is what we got.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Martina, Gestion de l’hôtel
Dear guest,Thank you for your feedback. We're sorry to hear about the maintenance issues and the lack of information regarding breakfast. We'll address these concerns with our staff to improve our service. We're glad the room met your needs, and we appreciate your understanding.