Note fondée sur 903 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 30 avr. 2024 sur Expedia
Personnel accueillant et courtois
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2024 par DT Glasgow Central, Gestion de l’hôtel
Thanks for the review Domenico, I hope we will see you again
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2023 sur Expedia
Great stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2023 par DT Glasgow Central, Gestion de l’hôtel
Thank you for your perfect score Dominic, I am glad you had a great time with us!
par un voyageur
Bon emplacement
Publié le 20 mai 2023 sur HotelsHôtel propre et confortable pour visiter le centre à pied.
Par contre l'acceuil pour l'enregistrement a été affreux, l'hotesse de l'aprés-midi 17/05/2023 (la dame blonde) est desagréable et aggresive, enervé que l'on comprenne pas l'anglais. Heuresement que le reste du personnel (petit dejeuner) est serviable est agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2023 par DT Glasgow Central, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour votre avis, veuillez accepter mes excuses si vous avez trouvé l'accueil désagréable, j'ai transmis vos commentaires au responsable responsable. Heureux de voir que tous les autres membres de l'équipe ont été utiles. Je suis également heureux que l'emplacement ait fonctionné pour vous. Nous espérons vous accueillir à nouveau dans le futur.
par un voyageur
Publié le 1 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2022 par Gary, Gestion de l’hôtel
Hello Alexandre
Thank you for your positive review.
Kind regards
Gary
par un voyageur
Publié le 2 mars 2022 sur Hotels
Le personnel a été plutôt hautain et désagréable, ce qui m’a dérangé c’est le manque de politesse (jamais de bonjour, au revoir).la chambre est confortable et l’espace bien être est agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2022 par Gary, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and feedback.
Kind Regards
Gary
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Hotels
The price of breakfast is outrageous and even moreso for a family of 4 with two of them being children.
The scrambled eggs are inexcusable. They were watery and fell apart. I don't know what you're doing to make them that way but they're atrocious. Cutting the eggs with milk? I don't know. We ordered one fried egg, over easy from the kitchen and it came out sunny side up and was barely cooked. The white was still clear on the top. Gross. The apple juice was also watered down. It was clearly apple "drink" not juice. Clearly cost cutting and price gouging are what's happening at breakfast.
The feather pillows in the room on the bed squish down to nothing. They provide no support. I woke up in the morning with my neck a tangle of knots. My neck is still in pain 2 days later.
We also had 4 people in our reservation and yet there were only 3 sets of towels in the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par DT Glasgow Central, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at Doubletree by Hilton Glasgow Central. We sincerely apologise for the issues you encountered during your stay, as they certainly do not reflect the high standards we strive to maintain.First and foremost, we regret to hear about your dissatisfaction with the breakfast experience. We understand that breakfast is an important part of your stay, especially when traveling with family. The quality of the scrambled eggs and the fried egg you received, as well as the apple juice, is certainly not up to our usual standards, and I apologise for the disappointment and inconvenience this caused. I have shared your feedback with our kitchen team to address these concerns immediately and ensure that such issues do not recur in the future.Regarding the pricing of breakfast, we appreciate your candid feedback. We continually review our pricing to ensure we are providing value to our guests, and your comments will be considered in our next review.We are also sorry to hear about the discomfort caused by the feather pillows and the shortage of towels in your room. Your comfort is our priority, and I apologise for the oversight and any discomfort this caused you. We will be reviewing our housekeeping procedures to ensure all rooms are properly stocked with the correct number of towels for the number of guests, and we are looking into alternative pillow options to better accommodate the needs of all our guests.Please know that your feedback is invaluable in helping us improve. We would love the opportunity to make it right during a future stay. If you choose to stay with us again, please reach out to me directly so I can personally ensure your next visit is nothing short of exceptional.Thank you again for bringing these matters to our attention.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Excellent facilities and customer service skills
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par DT Glasgow Central, Gestion de l’hôtel
Thanks for the perfect score Yasar! Hopefully we can welcome you back soon.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Lovely friendly staff and a good central location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par DT Glasgow Central, Gestion de l’hôtel
Thanks for the perfect score Lucy! Hopefully we can welcome you back soon.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par DT Glasgow Central, Gestion de l’hôtel
Thanks for the perfect score Jayanta! Hopefully we can welcome you back soon.
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par DT Glasgow Central, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review Stanzillus!