Note fondée sur 909 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2022 sur Expedia
Bien équipé avec frigo, coffre-fort, bureau et lampes de lecture. Bien insonorisé extérieurement mais moins pour les salles de bains.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2020 sur Expedia
Cadre magnifique avec le pont, et au bord du Clyde ! Mention spéciale pour le personnel très agréable et serviable notamment au bar et restaurant également !
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Gutes Hotel, etwas außerhalb aber dennoch Innenstadt zu Fuß gut erreichbar. Ausreichend Parkplätze verfügbar; jedoch mit 10 £ für die Gegend etwas teuer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Alan, Gestion de l’hôtel
Hello Kevin, My German is a little rusty.... Thanks for rating us as good and i am glad you liked our location. We believe our car parking fees are very fair and always like to make sure we are among the lowest in the area.Best wishesAlan
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Alan, Gestion de l’hôtel
HI Catherine, Thanks for the great review.Best wishesAlan
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Cool
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Alan, Gestion de l’hôtel
Hi Gavin,Amazing - thanks for sharing.Best wishesAlan
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Alan, Gestion de l’hôtel
Hi Kimberley, Thanks for sharing, really glad you enjoyed.Best wishesAlan
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Lovely staff who were friendly. The room carpet was covered in stains which made the room feel unclean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Alan, Gestion de l’hôtel
Hi Sarah,Thanks for your honest review. Apologies for the carpet in your room, we do ensure these are cleaned to the highest standard each day however something clearly went wrong during your visit. I'm really glad that the team stood out as a positive - always lovely to read. Hopefully you would still choose to stay with is again in the future. Best wishesAlan
5 sur 5
par un voyageur

Great hotel in great location

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Room was extremely comfortable, location great and housekeeping good. Reception were polite and helpful and efficient. Great location for SWG3 for gigs and lovely to sit outside for breakfast or with a cup of tea on a morning - a bit of a walk to the centre but could also get a taxi for less than £10. Only negative was that the dressing table chair could have done with a clean/refresh
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Alan, Gestion de l’hôtel
Hi Alan, Great review, really glad you enjoyed and couldn't agree more that we are perfect for gigs - at SWG3 and also Hydro and SEC. Hope to see you again soon.Best wishesAlan
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Alan, Gestion de l’hôtel
Hi Naomi, Thank you for sharing your review. Best wishesAlan
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Small Queen room, quite dated. Very small bathroom! Room uncomfortably warm despite opening window and changing air con to cool. Multiple attempts to call reception but no answer. Approached them for fan and was advised they were too busy to answer the phone. Even to guests? Assured fan would be delivered but after 40 mins of waiting it was not and on our way out to an event we asked for it to be delivered for our return. Hair in the shower. Dirty splashes on tiles around sink. No USB sockets. One socket at bedside. No TV guide, we had to google a guide to see what was on. Basic TV channels, no international channels or DVD as per the room descriptions. No pay to view movies available either as per description. £7.50 for room service to be brought to your room! Snacks seriously overpriced! £5.50 for a packet of Haribo Gums!!!! Limited tea and coffee if you wanted more than 2 cups!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Alan, Gestion de l’hôtel
Hi Pauline, Thank you for your review, we do appreciate the honest and sincere feedback. I'm sorry that your stay had so many little niggles but can assure you that this is not the norm and something has obviously gone wrong when you stayed. I can promise that we will use your feedback constructively. Best wishesAlan