Note fondée sur 927 évaluations de clients

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3,7 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
The cleaning ladies Never came to clean the Room even if we put the sign to have Them clean it. The beds we're not comfortable. The Room was dusty. Par contre l'emplacement était pratique puisqu'il y a un arrêt d'autobus juste en face de l'hôtel avec plusieurs options qui vous amène au centre-ville.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2024 par Greg, reception team member , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2024 sur Hotels
J’avais effectué cette réservation le 1er janvier sur le site Hotels.com pour la nuit du 5 au 6 juin que j’ai ensuite modifié le 8 janvier via l’assistant virtuel pour un séjour du quatre au cinq Surprise en arrivant à l’hôtel, la modification n’avait pas été prise en compte. Heureusement pour nous l’hôtel n’était pas complet et ils ont été extrêmement réactifs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Greg, reception team member , Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2023 sur Hotels
Propreté à revoir. Éloigné du centre mais accessible en bus et en rail.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2023 par Greg, Reception team member , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. I am sorry for the issues you experienced during your stay. I have passed on your issues to the relevant managers so that these can be addressed. Kind regards The Leonardo inn reception team
4 sur 5
par un voyageur de Longueuil

Publié le 29 mai 2023 sur Expedia
La chambre et l’établissement répondait à nos attentes,pour un court séjour. Option de restauration sur place et à proximité. Bon déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2023 par martin, Gestion de l’hôtel
We are glad to hear that you enjoyed your stay at the Leonardo inn west and that you found our service at the restaurant to be very good. We hope that you stay with us again in the near future
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 mai 2023 sur Expedia
All was fine. Service AT the restaurant was very good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2023 par Greg, receptionist , Gestion de l’hôtel
Hi there Nacer We are glad to hear that you enjoyed your stay at the Leonardo inn west and that you found our service at the restaurant to be very good. We hope that you stay with us again in the near future
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2022 sur Expedia
la station de bus à proximité permet de se rendre au centre ville très facilement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2022 par martin, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your stay, we are glad to see that u found everything to suite your needs We look forward to welcoming you back to Jurys Inns and Leonardo hotels in the future
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2019 sur Expedia
Pas de climatisation, parking payant et excentré..............
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2019 par Piotr , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, I am so sorry for the issues you experienced during your stay. I would be happy to speak to you in regards to your stay in more detail if you wish and hopefully you will be happy to return to the hotel soon and have a more positive stay. Reagrds Piotr Matusiak Operations Manager
4 sur 5
par un voyageur

Correct mais pas époustouflant !

Publié le 5 mai 2019 sur Hotels
Rapport qualité/prix conforme aux tarifs appliqués, Parking facile à l‘hotel mais payant, pas beaucoup de sourire à la réception, on bosse un Point c‘est tout ! Peut mieux faire !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mai 2019 par Piotr , Gestion de l’hôtel
Dear Thierry, Thank you for your excellent review, I am delighted that you enjoyed your stay with Leonardo Inn Glasgow West End and thank you for your kind comments about our hotel, Regards Piotr Matusiak Operations Manager
3 sur 5
par un voyageur

Ok for a cheap stay

Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
Hotel is a little tired and needs some TLC My room had a cracked mirror, a bent side light and a crooked toilet roll holder which couldn’t be used It was a spacious room with a fridge and kettle which was useful I was given a room which had a messy bed but this was quickly resolved with another room Great for a cheap stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Greg, reception team member , Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon
1 sur 5
par un voyageur

Don't be fooled by the Photos.

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Had to change rooms due to cleanliness of first room and 2nd room wasn't much better. Dirty tired hotel so don't be fooled by the photos.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Greg, reception team member , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of