Note fondée sur 841 évaluations de clients

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4,6 sur 5
98 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Hôtel confortable et calme,bon rapport qualité prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Gil, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour cette note si élevée. Nous espérons que vous avez apprécié votre séjour à Parklands et espérons vous accueillir à nouveau à l'avenir.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2024 par Angela, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for the glowing review. I am pleased to hear that everything was to your satisfaction. We hope to welcome you back in the future. Kind Regards, Angela
5 sur 5
par un voyageur

Magnifique, accueillant et très belles prestations

Publié le 24 avr. 2024 sur Hotels
2 nuits à proximité de la gare de Whitecraigs qui nous permet de relier le centre de Glasgow à peu de frais et sans souci de circulation/ parking. Chambre très spacieuse, lumineuse très très bien équipée avec grande SdB ( douche+ baignoire). Personnel très bienveillant et accueillant. Restaurant de qualité, et accès au complexe piscine, spas du country club annexe. Soins au salon de beauté très appréciés avec Monika! Notre maman a vécu une belle expérience pour ses 80 ans! Merci à tous!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 avr. 2024 par DJ, Gestion de l’hôtel
Dear Agnes,Merci d'avoir pris le temps de laisser un avis. Nous apprécions tous les commentaires. Merci pour votre score incroyable. Nous sommes très heureux de voir que vous avez apprécié votre séjour parmi nous. Nous sommes heureux que votre maman ait apprécié son 80e anniversaire. Nous espérons vous accueillir à nouveau dans le futur.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2023 sur Expedia
Le service était excellent et j’ai eu bien du plaisir à l’hôtel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mai 2023 par DJ, Gestion de l’hôtel
Dear Nathalie,Merci pour votre score incroyable et vos merveilleux commentaires. Nous sommes heureux de voir que vous avez apprécié votre séjour chez nous. Nous espérons vous accueillir à nouveau dans le futur.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par DJ, Gestion de l’hôtel
Dear Lisa,Thank you for your wonderful score. We appreciate you leaving feedback. We hope to welcome you back again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Friendly efficient staff.. great rooms...great spa...good dining.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Susan, Gestion de l’hôtel
Hi Paul, Thank you for the great score, we look forward to welcoming you back in the future. Regards Susan
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels
Having stayed before everything was excellent as expected
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Susan, Gestion de l’hôtel
Hi, We are happy you had a lovely stay with us and look forward to welcoming you back. Regards Susan.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
it was nice but I didn't get my 20 pounds back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Susan, Gestion de l’hôtel
Hi, We are happy you enjoyed your stay with us. I have looked at your account, the 20.00 pre-authorisation that was taken at check in was only held against your card, we never took the funds and I can confirm this was released at check out. May I suggest you contact your back and have them look into this for you. Regards Susan
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Parklands Hotel, despite the glowing reviews, I can unequivocally state that I will never set foot on this property again. My wife and I booked and paid for two nights with breakfast, but an urgent business trip to Dubai forced us to change our plans. The day before our arrival, I attempted to adjust our reservation through the app, only to be met with the frustrating message that I had to contact the property directly. Upon our arrival, the receptionist greeted us with an astonishing lack of empathy. Rather than standing to assist us, she plopped down in her chair, delivering the hotel’s policy with all the warmth of a malfunctioning robot. She insisted that changing our booking was not an option, despite the hotel being far from full. To make matters worse, fans and emergency green lights NEVER turn off in every single room - so you need to block the lights and close the bathroom door- but during the night when I went to the loo, opening the bathroom door woke my wife up, and I felt terrible. The staff explained that the fans in every single bathroom don’t turn off, and customers must simply put up with this inconvenience. They acknowledged the issue but stated that the owner refuses to make any changes. In short, Parklands Hotel has mastered the art of customer indifference. I’ll be taking my business elsewhere in the future—there are far better options that actually value their guests. We stayed at Double Tree Hilton at Edinburgh airport they were really great staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Susan, Gestion de l’hôtel
Good morning, I am sorry that you did not have an enjoyable stay with us. I note that your booking was made via a third party and therefor we are unable to make any changes to your booking and can only direct you back to your original booking agent. The emergency green light in the room is a requirement and as advised we are unable to turn these off. We value all our customer reviews and I will pass your comments to the relevant management. Regards Susan, Front Desk