Note fondée sur 604 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 19 août 2019 sur Hotels
Not very clean. Bed are quite used. Breakfast open late at 8:00 on Sunday.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2019 par The Management, Gestion de l’hôtel
Dear Marie,
Thank you for taking the time to leave us a review.
We are sorry you didn't have a pleasant experience at The Bruce Hotel. We are slightly confused at your "not very clean" comment as it is generic - our hotel is thoroughly clean top to bottom - the cleanliness of the hotel is constantly being checked by our management. Yes, the beds do get used as they are supposed to. We are sorry you felt that the breakfast was late on Sunday, however breakfast has always started at 8 am since the hotel was established in 1969.
We look forward to serving you again soon.
Regards,
The Management
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2018 sur Hotels
Tout est très propre, l'accueil est très bon. Il faut pouvoir se déplacer en voiture jusqu'à Uttoxeter pour manger
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2018 par The Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review.
We are glad you had a great experience staying with us. I will pass your kind words over to our staff. We look forward to welcoming you back again.
Regards,
The Management
par un voyageur
cet hôtel est en dehors de Glasgow
Publié le 19 août 2018 sur Expedia
Pour : Son parking et l'amabilité de son personnel
Contre : La vétusté de l’hôtel, un gros coup de peinture est hautement nécessaire
Emplacement : il n'y a rien à voir c'est la zone industrielle
Lors de notre arrivée nous avons été surpris de trouver les serviettes posées sur le seuil de la chambre Pour aller à Glasgow nous avons pris le train qu'il n'était pas très loin de l'hôtel et avons laissé la voiture au parking. Les deux points forts de cet hôtel sont son parking et la gentillesse de son personnel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2018 par am, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
par un voyageur
dépasser l'aspect extérieur
Publié le 10 août 2018 sur HotelsPassé le grand moment de surprise et de déception à la vue de l'extérieur du bâtiment et de son environnement, l'accueil chaleureux de la réception et la qualité de la chambre au regard du prix, nous gardons plutôt une impression positive.
Attention toutefois, cet hôtel (repéré dans la rubrique à proximité de l'aéroport) est introuvable sans GPS
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2018 par am, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Your points will be taken on board
par un voyageur de rennes
Non fumeur du moins c'est écrit
Publié le 10 août 2018 sur Expedia
Pour : Le petit-déjeuner et le personnel qui s'en occupe
Contre : Essayer de faire comprendre à un Ecossais que nous autres gaulois comprenons parfois bien l'anglais quand il est articulé
Une arrivée un peu compliquée parking! Une demoiselle pas agréable à l'accueil. La chambre une odeur cigarette lavande pour une non-smoking! La literie a vu beaucoup de monde et nécessiterait un rajeunissement! Le petit-déjeuner est parfait tant par la qualité de son personnel et par les produits
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2018 par am, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Your points will be taken on board
par un voyageur
Publié le 27 mai 2018 sur Hotels
Accueil sympathique, matelas dans la chambre hors d'usage !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2018 par am, Gestion de l’hôtel
I am sorry that you had a problem with the mattress. We will look into this.
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de france
Very nice
Publié le 18 sept. 2017 sur ExpediaSuper hotel. Très bon accueil et petit déjeuner vraiment vraiment excellent
par un voyageur
Publié le 17 déc. 2021 sur Expedia
Room was clean and had modern bathroom and adequate furnishings. Close to the shopping centre with plenty of parking available. Friendly staff and breakfast was good as well. No complaints at all and will likely stay there again soon.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2021 par The Management, Gestion de l’hôtel
Zia,
Thank you for choosing The Bruce Hotel for your recent travels to Glasgow.
Commitment to service and guest satisfaction is a focus and we are delighted to hear you enjoyed your stay. The pride and dedication our hotel team takes in providing exceptional customer service to our valued guests speaks strongly to our company’s core values, “good service at a fair price.”
Thank you again for taking the time to provide your feedback and we look forward to serving you again soon!
Regards,
The Management
par un voyageur
Return Visitor
Publié le 14 déc. 2021 sur HotelsHaving used this hotel previously, we knew the layout and the routine/operation of it.
My Husband described it as 'shabby chique' due to the age/decor within the hotel, stair carpets are badly worn & only service lift working (the guest lift hasn't worked for several years)
We booked with breakfast which was nice albeit attention to detail could have been better via the waitress.
We were greeted 'pleasantly' on several occassions by the numerous reception staff however there was one male receptionist that we felt was abrupt, cheeky and lacking good customer service skills.
I wouldn't hesitate booking again as it was in a good central location for our needs.
We did notice that on the 2nd floor there was a smell of stale cigarette smoke even though the rooms displayed no smoking signs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 déc. 2021 par The Management, Gestion de l’hôtel
Shirley, Thank you for taking the time to leave us a review. We are glad you had a great experience staying with us. If there's anything we can do to make your stay more memorable next time, please do let us know. We look forward to welcoming you back again. Regards, The Management
par un voyageur
Need a revamp, dirty rooms.
Publié le 6 déc. 2021 sur HotelsI asked for a complimentary 2 hours stay on the day of check out but they refused and instead asked for 10£ per hour. Very unprofessional and disappointing. I had to book for another day , so paid extra £31 for the stay. I would want it to be refunded back. The rooms were ok, but lamp shades were full of dust, toilet was full of spider webs. Carpets were dirty.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 déc. 2021 par The Management, Gestion de l’hôtel
Syed,
Thank you for taking the time to leave us a review.
We are sorry you didn't have a pleasant experience at The Bruce Hotel. We have taken on board your comments and will investigate this further, as this is unacceptable for a hotel who prides itself on commitment to service and guest satisfaction.
We look forward to serving you again soon.
Regards,
The Management