Note fondée sur 278 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024
Did not get the accommodations I reserved. Had reserved 2 king bed rooms. Only got one with the other a double queen. I had reserved this months ago. Facility nothing like the pictures. Guess you get what you pay for. Air conditioner very slow to cool the room. Minimal amenities.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
Sorry about that. Thanks for staying with us
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Deziree, Gestion de l’hôtel
Thank you
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
Room had a dog smell, which was okay as I am a pet owner, but was not travelling with my dog at that moment.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Deziree, Gestion de l’hôtel
We will fix this and thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Deziree, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par deziree, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2024 sur Expedia
The room was a place to sleep for the night, and sufficed for that, but no more. We only had two towels for four people and the front desk was not staffed in the morning when we needed more. We could not adjust the air conditioner. There was a very musty smell.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par Deziree, Gestion de l’hôtel
We are very sorry that your stay was not up to par! We are very short handed so front desk is also doing everything else at the moment. That is why there was no one there. As for the ac it is a new one so i do not know why you could not adjust it we will look into that.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par Deziree, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2024 sur Hotels
The front desk staff was efficient/friendly. The room was clean. Nice hot water and good water pressure. Comfortable bed. However, no cups for coffee - just lids, no shampoo or hair dryer (almost unheard of in hotels these days), very poor tv channel selection, so-so breakfast. Also, room was dark - no overhead light; just two small lamps. The price was right - inexpensive - so I guess you get what you pay for. Probably won’t stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
Sorry about this
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Second time here in a month, great stop!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much
3 sur 5
par un voyageur

Just okay

Publié le 22 juin 2024 sur Hotels
The room was clean but the shower was clogged & filled up with water. I had ice packs that I wanted to freeze but the refrigerator/freezer either wasn’t in pm or lugged in or didn’t work. It also smelled very bad.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par manager, Gestion de l’hôtel
Sorry about this. It has been taken care of