Note fondée sur 149 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Philadelphia
Publié le 2 sept. 2021 sur Expedia
The food was very good. The service was extremely good in general, and the staff members were both professional and charming, but one person on the desk might have worked a bit harder on warmth.
par un voyageur
Publié le 16 août 2018 sur Hotels
par Carine
Bien mais vieillot
Publié le 23 août 2017 sur HotelsPour résumer un personnel charmant mais un hôtel vieillissant et une vue forêt de la chambre qui donne sur les arrières technique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2017
Many thanks for your review and I am glad that you found the staff friendly. We are undergoing a refurbishment programme at the moment so perhaps you may join us again in the future.
Please do not hesitate to contact me directly.
Warm Regards,
Aileen Hanley
General Manager
par PASCAUD de France
confortable
Publié le 5 mai 2013 sur Hotelsj'avais gardé d'un précédent séjour le souvenir d'un lieu de charme chargé de poésie ; nous étions dans une très belle chambre ancienne -second floor- et cette fois-ci, tout en haut, dans une des nouvelles chambres, ce n'était que confortable. Je pense qu'il faut préciser quelle est le caractère des chambres.
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Nice building, good service, nice restaurant (a bit pricey maybe). Not too fond of carpets in the room, but the bed was good.
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Lack of small refrigerator.
par un voyageur
Never again
Publié le 6 août 2024 sur HotelsOur room was on the third floor, so we had to get the elevator, it was then down two flights of stairs into a very small, hot and dark room where neither the WiFi or or phone signal worked. We went back to reception and asked if we can change rooms or even potentially pay more for an upgrade as there were rooms on all booking sites available. One lady on reception was pleasant and said no, the other was quite snarky and rolled her eyes at me for asking. The room we were given certainly was not a 4 star hotel room.
Second to this, the meal was slightly overpriced for what we got. The steak was requested medium but came very well done. We didn’t bring this to their attention as the attitude I experienced when asking to change rooms put me off bringing any issues to their attention
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia