Note fondée sur 202 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par Greeting, Michał Witkowicz General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr StephaneThank you for choosing our Hotel Diament and sharing your opinion after your stay. We are glad that we were able to meet your expectations.We hope to host you again during your next visits to Gliwice.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mai 2023 par Best regards, Michał Witkowicz, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear ArianeThank you for choosing our Hotel and sharing your opinion after your stay.We hope to host you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2022 sur Hotels
Personnel accueillant Chambre propre et correcte Parking de l’hôtel à 200 m Proche du centre ville
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2022 par Michal Witkowicz Hotel Director, Gestion de l’hôtel
Dear Yannick Thank you very much for leaving your opinion after your recent stay in Diament Plaza Hotel in Gliwice. I am glad that we were able to meet your expectations. Thank you very much for your time and we hope that we will have the opportunity to welcome you at the Diament Plaza Hotel in Gliwice. Yours sincerely, Michal Witkowicz Hotel Director
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 janv. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2022 par Michał Witkowicz, Gestion de l’hôtel
Dear Pierre, Thank you for leaving your opinion after your last stay at the Hotel Diament Plaza in Gliwice. I am glad that we were able to meet your expectations. Thank you very much for your time and we hope to welcome you again at the Diament Plaza Hotel in Gliwice. Kind regards, Michał Witkowicz Hotel director
4 sur 5
par un voyageur

Suffisant

Publié le 10 sept. 2021 sur Hotels
Tout en ordre, le personnel de la réception ne parles pas super bien l anglais, mais c est ok pour la base
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2021 par Michał Witkowicz Hotel director, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for leaving your opinion after your last stay at the Hotel Diament Plaza in Gliwice. I am glad that we were able to meet your expectations. Thank you very much for your time and we hope to welcome you again at the Diament Plaza Hotel in Gliwice. Kind regards, Michał Witkowicz Hotel director
3 sur 5
par un voyageur

Bof ce n est pas un 4 etoiles

Publié le 10 sept. 2020 sur Hotels
La chambre est petite pour un personne la poignee du bureau cassee le support du ridzu cassé et les evacuations d eau lavzbo et douche catastrophiques
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2020 par Michał Witkowicz, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion after your stay. We really sorry taht we didn't live up to your expectations for the comfort of the room. Thank you for drawing my attention to these points. We immediately took the appropriate steps to fix the inconvenience. I apologize for the inconvenience once again, but I hope that we will be able to host you again and then present the high standard of our services. Best regards, Michał Witkowicz
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 nov. 2019 par Magdalena Płonka, Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sir or Madame, Thank you for your opinion following your recent stay in Diament Plaza Hotel in Gliwice. I am pleased to learn that we fulfilled your expectations, and I assure you that your comments will help us to maintain our high standards of service. It is a great encouragement for my team and I to read your positive comments. We are grateful for your patronage and look forward to welcoming you back again to Diament Plaza Hotel in Gliwice. Yours Sincerely
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2018 sur Hotels
Probleme de chauffage dans les chambres
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2018 par A. Zieba, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing your opinion following your recent stay at Diament Plaza Hotel in Gliwice. I am sorry that we have not met all your expectations. We do apologize for the inconvenience caused to you, and are grateful for your input, which will assist us in maintaining the high standards of service we strive to attain. I assure you that all comments help us to maintain our high standards of service. We are looking forward to welcoming you back in near future Kind Regards Andrzej Zieba Rooms Division Manager
3 sur 5
par un voyageur

Bof

Publié le 18 juill. 2018 sur Hotels
Franchement je n'arrive pas à croire que c'est un hôtel 4 étoile. Ma chambre était très sale plein de poussière pour la première nuit. Il n'y a même pas de fer à repasser dans la chambre. Le restaurant est abominable. Les nourritures vraiement pas bonnes et la serveuse a réussi à oublier nos commandes alors que nous étions les seuls clients dans le restaurant. Les fruits au petit déjeuner n'étaient pas du tout frais donc immangeables.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2018 par Andrzej Zięba, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for sharing opinion following your recent stay at Diament Plaza Hotel in Gliwice. I am sorry that we have not met all your expectations. We do apologize for the inconvenience caused to you, and are grateful for your input, which will assist us in maintaining the high standards of service we strive to attain. I assure you that all comments help us to maintain our high standards of service. We are looking forward to welcoming you back in near future Kind Regards Andrzej Zieba Rooms Division Manager