Note fondée sur 604 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
81 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par BHAVIK, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience with us! We are pleased to read we create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juin 2022 sur Expedia
4 sur 5
par Jean-Louis

Hôtel pas cher et bien placé

Publié le 26 nov. 2017 sur Hotels
J'ai passé une nuit lors de mon passage à Globe. L'hôtel est bien situé, assez loin de la route pour ne pas être trop bruyant. Je n'ai pas obtenu de chambre sur l'arrière comme demandé, mais la chambre était tout de même assez calme. Accueil sympathique. Petit déjeuner limité mais suffisant (céréales, pain, gaufres et saucisses décongelées).
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 nov. 2017 sur Expedia
Contre : Bain à être changé car le fond était égratigné et brunâtre. Améliorer l’internet. Quasi impossible de se connecter en soirée. Tâches sur les draps
Je ne me suis pas senti à l’aise dans cette hôtel. Le personnel était froid et la chambre plus ou moins propre. Le lit n’etaIt pas confortable.
4 sur 5
par un voyageur de Geneva/Switzerland

Perfect for travellers

Publié le 13 avr. 2012 sur Hotels
We crossed the US riding a bike and we stopped at this hotel on the way to Kingman/AZ. The hotel is brand new and the room was very clean. Situation is perfect, with some restaurants close to the hotel. Just one thing : the girl at the reception didnt have any smile to provide and was not nice at all.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par BHAVIK, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Globe. It is always a pleasure to receive positive feedback.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Would cinsider staying again

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Our toilet lidcwas broken abd the lid was just balanced on top back of tge bowl. Should have been replaced since they obviously knew it was broken. Clean room but couch could have stain remover used. Pool water temp was perfect!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par BOBBIE, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Days Inn by Wyndham Globe. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found toilet problem & couch have stain. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at Days Inn, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par BHAVIK, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience with us! We are pleased to read we create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par BHAVIK, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to respond and provide feedback on your stay here in our lovely hotel! We are pleased that you enjoyed every aspect of our hotel! We look forward to seeing you again on your next trip to Globe!