Note fondée sur 329 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Nous avions pris cet hôtel comme halte pour une nuit.
L’hotel est beau extérieurement,la chambre correcte mais la salle de bain très peu pratique ,aucune étagère pour y placer nos affaires de toilette,une douche avec une paroi repliable qui dès que vous vous douchez arrose toute la salle de bain.Il a fallu que nous demandions des serviettes pour éponger le sol!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Birgith, Gestion de l’hôtel
Dear Beatrice!. Thank you for taking your time to respond to our survey. I appreciate your feedback, and we will look into the mentioned comments to improve for the future. I hope we will have the pleasure of welcoming you back the next time you are in Norway. Kind regards manager Birgith and Team Gloppen Hotell.
par un voyageur
Pas si bien
Publié le 18 févr. 2020 sur HotelsHotel agréable mais un peu présomptueux qui se donne des airs qu'il n'a pas.
Un problème de sur tarification que le personnel n' a pas voulu entendre.
Payer 140 euros la nuit alors que la chambre était affichée sur HC à 98, ca fait mal.
Bon point pour la recharge electrique du véhicule disponible sur le parking
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 févr. 2020 par Giedre Cepukeniene, Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Hello,
And thank You so much for the feedback.
It is good to hear that You found the hotel as a nice place to stay.
When it comes about prices, the system set it automatically up in connection with available capacity at the hotel (and other areas around) by each day.
As I see in Your order You have got discounted price that day (140,- euros for 2 pers. instead of 170,- euros as usual price). The price with 98,- euros You have found at same day in March, that means that on this day we have a lot of available room so it leads to a much bigger discount (which can also change in case the hotel will become fully booked on that particular day).
I hope this explanation was to use :-)
You are sincerely welcome to us the next time! :-)
Best regards,
par un voyageur
Publié le 10 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Birgith, Gestion de l’hôtel
Kjære gjest som vi har hatt den gleda av å ha som gjest hos oss. Tusen, tusen takk for strålande vurdering av opphaldet, 10 av 10 er gull! Varmt velkomen tilbake til oss for meir Gloppetid. Smilande helsing frå Team Gloppen Hotell og Birgith, Hotelldirektør.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Birgith, Gestion de l’hôtel
Kjære Ingvild! Tusen, tusen takk for fantastisk vurdering av ditt opphald her på Gloppen Hotell. Vi set stor pris på det, og ynskjer deg og dine varmt velkomen for meir Gloppetid. Lev på dei gode minna, sjåast plutseleg! Smilande helsing frå Team Gloppen Hotell og Birgith, Hotelldirektør.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
I really enjoyed my stay! Good atmosphere, comfortable bed, tasty breakfast with local food. All in all, I would recommend this hotel to everyone.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Birgith, Gestion de l’hôtel
Dear Jon! So great that you enjoyed your stay at our hotel, and thank you so much for sharing your score :) Our dream is that as soon as you walk out the door at the hotel, you most want to go back to stay an extra day;) We warmly welcome you back to Gloppen Hotel on a later occasion. All the best, smile from Team Gloppen Hotell and Birgith - Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Birgith, Gestion de l’hôtel
Kjære gjest på Gloppen Hotell! Tusen hjerteleg takk for strålande vurdering - 10 av 10 er fantastisk. Velkomen tilbake til oss for meir Gloppetid. Smilande helsing frå Team Gloppen Hotell og Birgith, Hotelldirektør.
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Birgith, Gestion de l’hôtel
Tusen, tusen takk Øystein! Takknemleg for din vurdering av oss. Vi ynskjer deg varmt velkomen tilbake til Gloppen Hotell. Smilande helsing frå Team Gloppen Hotell og Birgith, Hotelldirektør
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Booked this hotel because it served dinner late on Sunday. Emailed hotel to let them know arrival time and make dinner reservation. When we got in, 45 min before restaurant was to close, told us restaurant was closing early but could make a plate for us. Put bags in room, came down and was told they made a mistake and no meals available. Saw staff eating our meals afterward. Sent in pouring rain to dingy pizza place for soggy pizza. Hotel is dated. There are better options.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Birgith, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your feedback. Here we will check what has happened. I'm sorry that you experienced it this way. All the best - Birgith, Hotel Director
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Birgith, Gestion de l’hôtel
Kjære Ann-Christin! Tusen takk for nydeleg vurdering. Så bra med 10 av 10, det liker vi. Varmt velkomen tilbake til oss for meir Gloppetid. Smilande helsing frå Team Gloppen Hotell og Birgith, Hotelldirektør
par un voyageur
Manglet litt. Veldiglite bad. Mykkje støy rånere
Publié le 18 août 2024 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Birgith, Gestion de l’hôtel
Kjære anonym! Tusen takk for di vurdering. Så dumt at du syns det var eit lite bad, at det mangla litt og at her er lyd frå innbyggere. Hotellet er plassert i sentrum i eit elles roleg Sandane men av og til er her bilglade som har det kjekt. Vi har mange ulike rom her på Gloppen Hotell, kanskje Nordisk rom mot Ryssdalshorn kan vere det riktige for deg neste gang? Varm velkomen tilbake til oss for meir Gloppetid. Smilande helsing frå Team Gloppen Hotell og Birgith, Hotelldirektør.