Note fondée sur 957 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Nice hotel and great room!!!
Publié le 4 nov. 2018 sur Hotelspar un voyageur de Belgique
Hôtel calme pour un court séjour.
Publié le 15 oct. 2018 sur ExpediaAccueil professionel sans chaleur pour certains membres. Literie correcte, sdb offrant tout le confort. Il n'y a pas de frigo dans la chambre. Adapteurs pour les prises à renouveler.
Piscine bien pensée pour les familles, partagée avec des personnes extérieures à l'hôtel.
Hôtel situé au calme en-dehors de la ville.
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2015 sur Hotels
par Raphaël
Publié le 26 juin 2015 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Lack of air conditioning spoilt a good trip
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Gloucester Robinswood Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Gavin,Thank you for your review.We hope you will visit us again soon.Sincerely,Christel QuinoneroOperations ManagerGloucester Robinswood Hotel, BW Signature Collection
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Nice staff but not recommended for young families
Publié le 17 juill. 2024 sur HotelsI recieved many emails from the hotel asking me ablut upgrades etc snd yet the email didnt recieve the request made on booking nor my email on here to request a cot. When we arrived the cot wasnt put up and the hotel put us in a room which aas down 2 floghts of stairs with no lift. Great when havjng to wrestle a tired/sleeping infant at 10pm. The room was not soound proof and we heard the comings and goings of anyone who came alone the corridor. Breakfast was alright and the staff werre friendly but it was not the place to stay with a small child due to noise and no cot. The room was not very clean, the bathroom had hairs in it which weren't ours. Carpets filthy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Gloucester Robinswood Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Elizabeth,Thank you for your feedback regarding your recent stay at our property. Please accept my apologies on behalf of the hotel for the shortfall in service you have experienced on this occasion. I have addressed the matter with my reception and housekeeping teams to avoid any further reoccurrence.I hope you will consider staying with us again..Sincerely,Christel QuinoneroOperations ManagerGloucester Robinswood Hotel, BW Signature Collection