Note fondée sur 601 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
71 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Tout près de Gloucester centre-ville, dépanneur à côté, vue magnifique du balcon, belle piscine, restaurant sur le site.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Denise Gadbois/ The Hotel at Cape Ann Marina, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review of your overnight accomodations with us. We are elated that you and your family enjoyed your stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 oct. 2023 sur Expedia
The view and the food
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2023 par Tony ~Hotel Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Nick, Thank you for taking the time to leave a review of your recent stay with us. We are very happy you enjoyed your stay with us and looking forward to seeing you again in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2023 par Denise/The Hotel at Cape Ann Marina, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review from your past stay with us in April. We hope to see you back with us in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2022 sur Expedia
Situé directement dans la Marina
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2022 par Emily Jermyn -- Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Bonjour Mélanie,Merci d'avoir pris un moment pour évaluer votre propriété. Nous sommes ravis de voir que vous avez apprécié votre séjour chez nous ! Passez une merveilleuse journée, nous espérons vous revoir à l'avenir.
5 sur 5
par un voyageur de Montreal

Publié le 2 nov. 2019 sur Expedia
J’ai beaucoup aimé la piscine et jacuzzi. Le confort des chambres. J’ai adoré leur déjeuner continental. Pas aimé le petit déjeuner servi par le restaurant... c’était pas frais.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2019 par Denise Gadbois/Cape Ann's Marina Resort, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear you enjoyed your recent stay with us. We greatly value your feedback as it helps us to enhance the customer experience, better our services and training for our staff. We strive to assure our guest have a positive and memorable stay at Cape Ann’s Marina Resort. I appreciate your review for the restaurant, I will forward to the management staff for review. Thank you again for your patronage and honest feedback. We hope to see you again in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Pas mal

Publié le 28 avr. 2019 sur Hotels
Accueil et service très bien. La chambre est confortable. Un peu déçu par les environs... l’hotel n’est pas au bord de la mer mais au bord de la rivière et d’une marina avec des bateaux en réparation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2019 par Cape Ann's Marina Resort, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre avis. En tant que marina à services complets au Cape Ann's Marina Resort, nous sommes fiers de la variété de services que nous fournissons à nos clients et d’être un établissement d’affaires unique.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024
Hotel rooms were outdated , rugs especially need to be replaced
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2024 par Denise Gadbois The Hotel at Cape Ann Marina, Gestion de l’hôtel
Lisa, We appreciate your honesty and understand we did not meet your expectations about your recent stay with us. Dear Lisa,Thank you for your honesty. We truly empathize with your feelings and are sorry to hear that your recent stay did not meet your expectations. Your experience matters to us, and we are committed to making improvements.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
The place is great rooms are basic rooms for a marina. Met my expectations. Restaurant is fantastic and as a boater it’s perfect to sit on the deck and watch boats
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Tony ~Hotel Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time Michael to leave us a review! We are so happy to hear you enjoyed your time with us at The Hotel at Cape Ann Marina and our Mile Marker One restaurant. We look forward to seeing you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Tony ~Hotel Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time Lamar to leave us a review! We are so happy to hear you enjoyed your time with us at The Hotel at Cape Ann Marina and our Mile Marker One restaurant. We look forward to seeing you again soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Tony ~Hotel Assistant Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time Heather to leave us a review! We are so happy to hear you enjoyed your time with us at The Hotel at Cape Ann Marina and our Mile Marker One restaurant. We look forward to seeing you again soon!