Note fondée sur 711 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
70 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 nov. 2019 sur Expedia
——————//////////////////::::::::::;;;;;;;;;;;;;;;;;
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2019 par Tr, Gestion de l’hôtel
Thanks
5 sur 5
Recommandé
pour Événement personnel
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 janv. 2018 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juin 2022 sur Wotif
The Office was only open from 8.30 am till 10.30 am,No contact number avaible for help,No WiFi,No food service ,No Remote control for Air Con ,No Shampoo or conditioner ,no microwave, For $220 a night ,I expected all the normal faciliities .Do not stay in this place ,you will be hugely disappointed
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juin 2022 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2022 sur Wotif
It's a very clean motel. Calling it a "resort" is a bit of a stretch.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2022 sur Wotif
I was unable to make contact by phone, left several messages. I found out that there is an issue with their system. Bed was so hard, but room clean and comfortable.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2022 sur Wotif
Not what I expected for a resort. Motel might be more accurate. Limited car parking on site.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2022 sur Lastminute
The cockroaches were friendly at reception. In house movie was good. Bruce willis rooted a hot chick. Please fix the fan
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 mai 2022 sur Wotif
I booked the room then was never able to stay in it I want a full refund. I tried calling after hours number over 30 times and sent text messages with no reply or answer. I simply never used the room and am extremely disappointed I had to sleep on the street. I want my money back ASAP.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 avr. 2022 sur Wotif
The property was not clean, dusty cupboards, could not open the door, pool wasn’t clean, junkies hanging around.