Note fondée sur 876 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 juin 2022 sur Hotels
par un voyageur
Agreable
Publié le 15 mai 2022 sur Hotelspar un voyageur
Bon séjour au Star
Publié le 21 mars 2022 sur HotelsBon séjour avec forfait « exécutive », petit-déjeuner (buffet), accès au salon avec son horloge originale (happy hours à partir de 17h), étages plus élevés, valet parking et 50 aud à dépenser dans l’hôtel par jour. Les tarifs (sur même forfait) ont augmenté en deux ans : je ne sais pas si c’est lié au covid ou bien en relation avec un fort taux d’occupation (nombreux séminaires d’entreprises) aux dates de notre séjour ? Avions accès aux 2 piscines (celle du Star et du Dorset), je ne sais pas pour le Darling… une 4ème est en cours de construction. Nous retournerons au Star sauf si les tarifs augmentent encore et deviennent exhorbitants. .
par un voyageur
Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
Was a nice room, sadly the view of the aircon was not what would be expected of a 5 star hotel
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
Unfortunately, I would say this was a good holiday. From the moment we checked in to the moment we checked out, it was a mess. We were promised two interconnecting rooms due to elderly grandparents and kids sleeping in both rooms. When we got there, they said we didn't get that... then made us wait until they "asked" other guest to move rooms so we could be accommodated making us feel guilty (they made the mistake on their end. Then we had a bad experience in the hotel restaurant when we told about a member discount and the manger refused to apply it... coffee ordering at the café didn't either go to well with the barista fulfilling orders placed after us (we just ordered coffee) and then being rude to my husband after making us wait. And lastly, we had noisy upstairs neighbours moving around and banging which lead to a picture falling of the wall (luckily my child was sleeping on the other side to where the picture was) at 2am - we told the check out that morning and she came back asking why we didn't make a complain then and there....after going back and forth she said she will refund us $100. I'm sure people have a lot of good things to say but we had one off holiday.
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
Beautiful hotel, lovely clean rooms!
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024 sur Wotif
Helpful staff,Most of the public areas were clean and tidy however the toilets could and should be cleaned much more regularly.
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024 sur Wotif
Stayed at Star and took in a dinner and a show. Staff very helpful, venue was great. Food and accommodation excellent.
par un voyageur
Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia