Note fondée sur 391 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 mars 2014 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Overall it was a pleasant stay. I felt comfortable and was pleased with the staff and the cleanliness of the hotel. I enjoyed my stay.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
I thought I requested a room with a couch but when I got there it was only 2 queen beds. Went to front desk to see if there was something that could be done and the attendant said there weren't any more rooms available. Also the bathroom floor was dirty and the faucet in tub was leaking.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Rooms were dirty, pool was closed the whole week, breakfast was horrible, shower was meh, a/c barely worked.
5 sur 5
par un voyageur de South Orange

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
1 night for funeral
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
Computer not working at checkin caused a significant delay.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
It is old with pint to look better, the building is hot so you have to be in your room to have AC.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Excellent service
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Pool was out of order, but we were able to go to the hotel next door to swim. I appreciated that they had a solution available! The free breakfast was good and had a lot of different options. The kids were happy and we all slept well. One suggestion would be to provide smart tvs with streaming.