Note fondée sur 4 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Super
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2024 sur Expedia
Whole Staff is Helpful and Accomodating
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 janv. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2022 sur Hotels
Bad service, no hot water, AC need to learn to use, room hot when return. Restaurant slow breakfast not up to par
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2022 par Ryan Patrao General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, Thank you so much for taking the time to share your experience with us, we truly appreciate the feedback. We strive to ensure that each one of our rooms are maintained to the highest standard, so I’m disappointed to read that may have fallen short. Please rest assured that we will do a complete analysis to ensure that all possible faults are fixed. Thank you again for your feedback. I’m very sorry that your stay did not meet your expectations and would love the opportunity to regain your trust. Please let me know the next time your planning on visiting The Bizton and I’ll make sure that your stay not only meets, but exceeds your expectations. Thank you and we hope to serve you once again.. Very Respectfully,