Note fondée sur 27 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de St romain le puy

Publié le 16 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2023 par Beni, Gestion de l’hôtel
Dear Jorge Greetings From Haile Hotels and Resorts Thank you for choosing to stay with us and taking the time to write a review of your stay at our resort.Thank you and Hospitality Regards  Abenezer TGroup Reservation Supervisor
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 janv. 2023 sur Expedia
Personnel à l'écoute
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2023 par Central Reservation Agent , Gestion de l’hôtel
Dear Mireille Greetings and thank you for taking your time to make a review on our Hotel.our staff will always be glad to serve you like we did before.Sincerely
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2019 sur Expedia
Tres bel hotel. Propre, tres bien situé en ville proche de tout. Petit déjeuner varié et personnel tree attentionné.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2019 par Frehiwot F, Group central reservation agent , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for taking your precious time to give a comment on your stay, we appreciate all our guest's feedback and suggestion.and hopefully we will see you again on your next time time trip.
5 sur 5
par un voyageur

Excellent room

Publié le 10 mai 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2023 sur Expedia
One of the best hotel in Gondar. Staff don’t speak much English, it’s a popular event place for locals. So you need to expect some noises
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2023 par Beni, Gestion de l’hôtel
Dear Pau Greetings From Haile Hotels and Resorts We appreciate that you chose to stay with us, that you did, and that you took the time to write a review of your time.Thank you and Hospitality RegardsAbenezer TGroup Reservation Supervisor
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2023 par Beni, Gestion de l’hôtel
Dear Pablo Greetings From Haile Hospitality Groups Thank you for making a review on our resort, its been a pleasure having you here.Sincerely Abenezer T
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2023 sur Expedia
El personal muy amable , hacen mucho por que uno esté a gusto
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2023 par Beni, Gestion de l’hôtel
Dear Monica Greetings From Haile Hospitality GroupsThank you for taking your time to make a review on our resort, Our staff is always there to serve you and create a comfortable atmosphere as before.SincerelyAbenezer T
5 sur 5
par un voyageur

Sehr gutes Hotel aber teuer

Publié le 5 juin 2022 sur Hotels
Für atiopische Verhältnisse sehr gutes Hotel. Sehr freundliches zuvorkommendes Personal. Sehr saubere große Zimmer. Ordentlicher TV . Bad müsste erneuert werden aber heiße Dusche. wIFI funktioniert da Router vor dem Zimmer installiert. Kühlschrank kühlt kaum . Wasserkocher im Zimmer. Frühstück für Äthiopien reichhaltig und auch westliche Gerichte und Eierspeisen. Obst Brot. Preis leider zu hoch.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2022 par Central Reservation Agent, Gestion de l’hôtel
lieve Monika Groeten uit haile hotels en resorts Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te plaatsen over ons hotel we zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons, het was een genoegen je van dienst te zijn, daarnaast zul je een comfortabelere omgeving ervaren en daarnaast willen we je bedanken voor je gedetailleerde beoordeling oprecht
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2022 sur Expedia
I went with my wife and it was great experience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2022 par Central Reservation Agent, Gestion de l’hôtel
Dear Muluneh Greetings from Haile Hotels and Resorts Thank you for taking your precious time to make a review on our Resort, we are glad you had the best experience and hoping to have you back soon. Sincerely Abenezer
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 oct. 2021 sur Expedia