Note fondée sur 641 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2019 par Laura Fuentes, Gestion de l’hôtel
Nathalie, thanks for the feedback! We appreciate your business and look forward to your next visit.
par nathalie de Quito
Correct
Publié le 5 mars 2016 sur HotelsHôtel très correct pour une nuit. Une chambre suffisamment grande pour 5, propre, calme et confortable. Un petit-déjeuner pas fantastique mais suffisant. Super rapport qualité-prix.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
The room was worth the money i paid. Will recommend to someone who is not necessarily looking for luxury but for comfort and and convenience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Laura Fuentes - General Manager, Gestion de l’hôtel
John, thanks for the feedback! We appreciate your business and look forward to your next visit.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Laura Fuentes - General Manager, Gestion de l’hôtel
Kristine, thank you so much for letting us know what a great stay you had! We appreciate your business and hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
The male staff from night shift (7/29/2024 @10 pm approximately was very rude and judgmental.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Laura Fuentes - General Manager, Gestion de l’hôtel
Raven, I'm sorry you feel that way but all he did was inform you that you can only have 6 guests in a room per fire code. This is stated on your reservation and also on every booking site. Unfortunately you showed up with 11 people. We would have been happy to rent you an extra room to accommodate all of you.
par un voyageur de houston
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Laura Fuentes - General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for letting us know how your stay was! We appreciate your business and hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Breakfast was amazing and they really put in the effort to make it nice. Staff really cared about presentation and guests
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Laura Fuentes - General Manager, Gestion de l’hôtel
Melissa, I am so happy to hear how much you enjoyed breakfast, we do try really hard to make it nice. We appreciate your business and look forward to your next visit.
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Laura Fuentes - General Manager, Gestion de l’hôtel
Lamond, thanks for letting us know how your stay was!We appreciate your business and look forward to your next visit.
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Laura Fuentes - General Manager, Gestion de l’hôtel
Ted, thanks for letting us know how your stay was! We appreciate your business and hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
The sofa bed was unusable. Springs felt through tiny mattress. The beds were very hard and no extra padding available. Friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Laura Fuentes - General Manager, Gestion de l’hôtel
Jada, thanks for the feedback!Safe travels!