Note fondée sur 657 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2019 par Laura Fuentes, Gestion de l’hôtel
Nathalie, thanks for the feedback! We appreciate your business and look forward to your next visit.
par nathalie de Quito
Correct
Publié le 5 mars 2016 sur HotelsHôtel très correct pour une nuit. Une chambre suffisamment grande pour 5, propre, calme et confortable. Un petit-déjeuner pas fantastique mais suffisant. Super rapport qualité-prix.
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
It was easy to find but the parking lot was small for my truck.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Laura Fuentes - General Manager, Gestion de l’hôtel
Brandon, thanks for the feedback!Safe travels!
par un voyageur
Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Everything was great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Laura Fuentes - General Manager, Gestion de l’hôtel
Joshua, thanks for the feedback!We appreciate your business and hope to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 20 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Laura Fuentes - General Manager, Gestion de l’hôtel
Violanda, thanks for letting us know how your stay was!We appreciate your business and look forward to your next visit.
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2024 sur Hotels
Light inside door flickered like a strobe. Sink did not drain. TV would not stay on. Phone did not work to call down stairs. Used cell phone to call downstairs and was told to unplug the TV to see if it reset. It did not. Overall disappointing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Laura Fuentes - General Manager, Gestion de l’hôtel
I'm sorry to hear of the issues you had. I was not made aware of these things or I would have definitely done what I could to fix the problems. Please accept my apologies.
par un voyageur de Bossier city
Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Mal servisio
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Laura Fuentes - General Manager, Gestion de l’hôtel
Jose, thanks for the feedback.Safe travels!
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
It was ok but had an odor. Did not seem clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Laura Fuentes - General Manager, Gestion de l’hôtel
Karen, thanks for the feedback. Safe travels!
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Laura Fuentes - General Manager, Gestion de l’hôtel
Ricardo, we love to hear that you had a great stay!We appreciate your business and hope to see you again soon :)
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Laura Fuentes - General Manager, Gestion de l’hôtel
April, thanks for letting us know how your stay was.We appreciateyour business and look forward to your next visit.