Note fondée sur 135 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
85 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
The front staff was awesome !!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Not good. Very small rooms and it smelled bad.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Expedia
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
Peaceful
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2024 sur Hotels
As a mom when I come out and stay with one, then both of my kids but mostly alone… I always feel safe and taken care of. I have had other hotels, motels and even a free stay at a B&B offered, but I will always choose Quality Inn stays. They truly make you feel like family!!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2024 sur Expedia
We found someone's expired prescription shampoo from 2021 in between the 2 towels in pur bathroom! Also, the "free breakfast" had expired food and a few days old doughnuts that were rock hard. I know it's a budget room (at $65/night), but it was not worth the itching/rashes that we ended up with!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2024 sur Expedia
Nice