Note fondée sur 44 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mai 2024 sur Hotels
Door is not proffer working. Sometime more than 20 times try to open it. Sofa is bad spot condition Shampoo was not refilled and half used shampoo was wasted and not replaced. So, used soap for washing hair Need to change many
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2024 sur Expedia
Very unprofessional staffs. Only focusing on outer looks and zero cooperation doesn’t make a property 5 star for too long. Front desk staffs are all inefficient. Electricity kept on tripping in every 10-15 min, twin bed provided instead of king bed, etc etc….Overall the amount we have paid has gone to vein. Never will I stay in Raddison Blu again. Highly DISAPPOINTED !!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par Radisson Blu Gorakhpur, Gestion de l’hôtel
Dear Soumik,We are very sorry to hear about your experience at Radisson Blu Gorakhpur. Your feedback is truly valuable to us and we will address all the issues you have mentioned with our team. We apologize for the inconvenience you faced during your stay and we hope to have a chance to make it up to you in the future. Thank you for bringing these concerns to our attention.Warm Regards,Abhishek SinghGeneral Manager Radisson Blu Gorakhpur
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 déc. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 oct. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Jacksonville

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 juill. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 févr. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 déc. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 nov. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2022 sur Expedia
Amazing property, value for mowny, great food and staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2022 par Gunjan Kumar, Gestion de l’hôtel
Dear Ankit Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed. We look forward to your next stay.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 déc. 2021 sur Hotels
Room service is pathetic. No choses in FOOD Staff is not polite.