Note fondée sur 736 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Austin, Gestion de l’hôtel
Thank you
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 oct. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Tout à fait convenable

Publié le 19 janv. 2018 sur Hotels
Qq rafraîchissement à faire. Sinon hôtel en très bon état. Personnel très accueillant, sauf au petit dej. Dommage que la piscine soit visible dans le calme d'accueil avec une grande baie vitrée : ça donne pas envie d'y aller
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2018 par Danny Baker, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one. Sincerely, Danny Baker, CHA General Manager Quality Inn & Suites Goshen
3 sur 5
par SYLVAIN

Bien pour passer une nuit

Publié le 3 juin 2017 sur Hotels
Excellent accueil. Chambre spacieuse mais un peu vieillotte. Table à repasser sans pieds.. Lit comfortable
4 sur 5
par un voyageur

Friendly, quiet, simple (in a good way) 😊

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Friendly easy checkin. The woman at the front was very friendly and polite. The place was pretty quiet over all, no issues. This is our 2nd time staying in the last couple yrs. It’s nice they accommodate dogs too. Breakfast choices they serve are good. Plenty of restaurants and stores around the property.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Austin, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Check in was quick. Desk person was very helpful. It would be good to have 3 bath size towels in the bathroom. Women like a towel to dry their hair.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Austin. , Gestion de l’hôtel
Thank you
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Austin, Gestion de l’hôtel
Thank you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Austin, Gestion de l’hôtel
Thank you.
1 sur 5
par un voyageur

STAY AWAY!!!

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Place is a dump very run down and dirty pool was gross and had a green color to it from the dirt and algae in it. It smelled like a sewer and the room was moldy also the tv didn’t work the ac didn’t work as well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Austin, Gestion de l’hôtel
Apologies
1 sur 5
par un voyageur

Worst hotel stay ever sweat stains in bed

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Room was filthy, wouldn’t clean it for us and wouldn’t let us clean it. The staff was rude and wouldn’t work with us at all we drove 8 hours to be there and checked out within a half hour with trying to get a refund and then the art of waiting to see if the refund comes. Will never stay at a quality inn ever again. I just want my money back that’s all.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Austin, Gestion de l’hôtel
Thanks for choosing to stay with us,! I am sorry to see you did not enjoy your stay because of the issues you explained. It is our goal to provide the best lodging experience to our valued guests and your comments are enlightening and revealing. Thank you for taking the time to share your experience and to bring these matters to our attention.Sincerely,