Note fondée sur 910 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 oct. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

My worst ever stay experience in a hotel

Publié le 21 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2023 par Andrew, Gestion de l’hôtel
Dear Mickael,Thank you for choosing our hotel and for taking the time to share your feedback.Thank you for bringing these concerns to our attention. We regret that your experience did not meet your expectations and have shared your feedback with our team. Guest satisfaction is our top priority and we are always looking for ways to improve our services. We look forward to welcoming you back to our hotel. Best regards,Andrew,Guest Relation Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 avr. 2023 sur Expedia
C'est surtout l'originalité de l'hébergement qui m'a attiré. Le prix est plus que correct au vu des prix appliqués dans les hôtels qui se trouvent dans le voisinage. Certes ce n'est pas le grand luxe mais c'est le concept qui est intéressant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2023 par Edward, Gestion de l’hôtel
Hello METIN,Thank you for giving us a feedback!We are happy to know that you enjoyed your stay. This place is truly unique and we are proud that our guests like it as much as we do. You are welcome to come back again. Sincerely,Edward,Guest Relation Team
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 déc. 2022 sur Expedia
Absence d’accueil à l’arrivée Impossible de joindre facilement la réception à distance
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2022 par Andrew, Gestion de l’hôtel
Hello Olivier,Thank you for giving us a feedback!We regret that your experience did not meet your expectations and have shared your feedback with our team. Yes, reception is open limited hours. But you always free to call us to our Help Line and we will be happy to help you. We look forward to welcoming you back to our hotel. Best regards,Andrew,Guest Relation Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2022 sur Expedia
Beau bateau. Mieux vaut le voir de loin que l'habiter. Il n est pas confortable. ....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2022 par Andrew, Gestion de l’hôtel
Hello Richard Christophe,Thank you for choosing our hotel! We are sorry to know that something went wrong. Be sure that we have addressed this issue. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we work hard to exceed your expectations. And your review will help us to improve. You are always welcome to come back again and enjoy your stay.Best regards,Andrew,Guest Relation Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 janv. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2021 par Alexandra, Gestion de l’hôtel
Hej, Tack för ditt omdöme och varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning, Alexandra Barken Viking
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
We stayed here for two separate nights, enjoyed both stays very unique experience, other than on second night there was a broken flashing light outside, i slept through it but my husband struggled, there is lots of unique features to this ship that you can go round and explore, we even went up on top deck and had a walk around. Beds are comfy, Great location for everything in gothenburg city, near to shops bus station and train stations, what more could you ask for
2 sur 5
par un voyageur

Inte en gång till!

Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
Fick vänta 1,5 timme efter utsatt tid innan vi fick checka in. Under tiden vi var ute på stan så hade någon annan varit inne i vårt rum. Hittade en barnvante på golvet när vi kom tillbaka. Frukostpersonalen ifrågasatte att vi hade betalat för rummet. Hade kvitto! Den varma frukostmaten var kall.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels