Note fondée sur 42 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 2 nov. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 août 2021 sur Hotels
Rigtig hyggeligt sted.
par un voyageur
Publié le 3 août 2021 sur Hotels
Trevlig personal, rent och fräscht
par un voyageur
Gemytligt
Publié le 1 août 2021 sur HotelsRekommenderas verkligen. Mycket rent, trevlig personal och mysiga lokaler. Saknar dock källsortering i gästköket. Dörr till gemensam toalett är trög och väsnas, vilket inte känns bra på natten.
par un voyageur
Kongelfs Gästgiferi rekommenderas
Publié le 10 juill. 2021 sur HotelsUtmärkt Gästgiveri! Mycket trevlig personal.
par un voyageur
Lyckliga
Publié le 5 juill. 2021 sur HotelsEn underbar vistelse. Vi fick ett mycket personligt och varmt välkomnande och bra service av personalen. Det var mysigt och rent. Alla vi från Calmarfänikan som bodde här i samband med evenemanget på Bohus fästning var mycket nöjda.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2021 par Team Kongelf, Gestion de l’hôtel
Tack så mycket för din fina recension! Varmt välkomna tillbaka och ha en fortsatt fin sommar!
par un voyageur
Publié le 17 août 2020 sur Hotels
Rent och fint lite väl trång toalett och frukost bra blir dock lite tråkig då den står i kylen hela natten..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2020 par Team Kongelf, Gestion de l’hôtel
Tack för din recension!
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2020 par Team Kongelf, Gestion de l’hôtel
Tack för din recension! :)
par un voyageur
Mycket trivsamt!
Publié le 28 févr. 2020 sur HotelsMycket fint, familjärt och trivsamt.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2020 par Fredrika , Gestion de l’hôtel
Stort tack för att du tog dig tiden och ge oss en recension och tack för de fina orden!
Välkommen tillbaka vid tillfälle.
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2019 sur Hotels