Note fondée sur 1 279 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Receptionen, Gestion de l’hôtel
Tack för din fina feedback! Varmt välkommen tillbaka en annan gång!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 oct. 2023 par Angelica Reception Scandic Crown, Gestion de l’hôtel
Hej Alain,Tack så mycket för ditt TOPP- betyg! Underbart att läsa att ni trivdes så fint hos oss, precis så ska det vara!:)Jag blir så glad av att höra att du haft det bra hos oss. Jag tackar för de fina orden samt det var även kul att ni uppskattade vårt frukostbufffe och personal. Varmt välkomna tillbaka snart igen.Hälsningar,AngelicaReceptionScandic Crown
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2022 par Kim Scandic Crown, Gestion de l’hôtel
Kära gäst, Stort tack för ditt omdöme och din feedback. HälsningarKim receptionenScandic Crown
4 sur 5
par un voyageur

Scandic Crown

Publié le 20 déc. 2021 sur Hotels
Menu du restaurant un peu juste mais burger succulent. Pas de bouilloire dans la chambre ni de mini bar. Espace détente sympa
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2021 par Front desk, Gestion de l’hôtel
Dear Loic, thank you so much for your feedback. We are very happy you liked both our buger and our relaxation area. Hope to see you soon, Best regards: Saba
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
We are used to a better standard at Scandic, both in room and service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Saifullah, Gestion de l’hôtel
Dear Pieterjan, Thank you for staying with us and for your time to give us your valuable review. We are committed to provide the excellent service standard and consistently focus on improvement. We will be delighted to have you at our hotel and will get a chance to fulfill your expectation. Best Regards, Saifullah , Scandic Crown
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Saifullah, Gestion de l’hôtel
Dear Robert,Thank you for staying with us and rate us. We are really care about your hotel experience with us. Please feel free to contact us if you like to share your stay experience elaborately which help us to improve your stay experience next time. Hope to see you again soon at our hotel. Thank you. Best Regards, Saifullah ; Sandic Crown
4 sur 5
par un voyageur

Good breakfast

Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Great location, just a few minutes walk from the location. Great buffet breakfast and good bar area. Negative points - room was a little dated and very small (we had a family room and when bunk beds were unfolded) very limited space to move around. Overall would recommend. Was good value
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Best regards Ida Scandic Crown, Gestion de l’hôtel
Hi Madeleine,Thank you so much for your awsome review to us. It really helps to be better in the future. Glad to hear that you liked our location and our breakfast. Sorry to hear about the room, I will take your feedback with me and see what we can do to improve our rooms. We hope to see you soon again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Ida Scandic Crown, Gestion de l’hôtel
Hej Ulla-Karinstort tack för ditt fina omdöme om din vistelse hos oss! Det gör oss väldigt glada att du trivdes och vi hoppas att vi ses snart igen.
5 sur 5
par un voyageur

Klanderfri vistelse

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Hotellet var mycket trevligt och personalen var trevlig och hjälpsam och det fanns ett bagagerum där jag kunde förvara min resväska före och efter incheckningen. Det låg också väldigt nära stationen vilkets såklart var praktiskt. Ingenting att klaga på.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Bästa hälsningar Ida Scandic Crown., Gestion de l’hôtel
Hej Marcus,Stort tack för ditt superfina omdöme till oss, Det glädjer att höra att mina kollegor tog hand om er och hjälpte er med bagagerum. Vi hoppas på att få se er snart igen,Ni är varmt välkomna tillbaka till oss.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Bästa hälsningar, Ida Scandic Crown , Gestion de l’hôtel
Hej Gustav,Stort tack för din grymma feedback, vi på Crown uppskattar det verkligen. Vi hoppas på att vi ses snart igen.