Note fondée sur 65 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 janv. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 sept. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2022 par Ren, Gestion de l’hôtel
Thank you so much Chelsea for your rating! We really do appreciate it and hope to see you again! Thank you again!
4 sur 5
par un voyageur

Espaçoso e confortável.

Publié le 12 mars 2020 sur Hotels
Ficamos apenas um dia. O quarto é muito bom e o café da manhã também. O único problema é algo que está acontecendo na África do Sul inteira. A luz é cortada várias vezes ao longo do dia em alguns lugares causado por um crise energética no país. Quando chegamos estava tudo apagado. O hotel tem gerador e tudo funciona normal exceto as tomadas. O staff foi bem atencioso e explicou tudo pra gente.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2020 par Ren, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words and feedback. It was lovely to have you. Yes unfortunately our country is in an electricity crisis - thank you for your kind understanding. We do appreciate it. We hope you will visit our beautiful country again!
4 sur 5
par un voyageur

OK but could be better

Publié le 6 mars 2020 sur Hotels
Service and price were good, but found the room less than ideal. Having a huge somewhat noisy fan above the bed rather than air conditioning made it difficult to sleep, there was no hot water when I arrived in the middle of the afternoon and the mattress was on the hard side.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 janv. 2020 sur Expedia
Good breakfast .Room with kitchen was good pity no air on.Pool not very inviting
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2020 par Ren, Gestion de l’hôtel
Thank you so much Anonymous for your feedback and rating! We do appreciate it. We have given the pool a good dose of chlorine now that most of our guests have checked out this week - it was a busy time in the swimming pool. Thank you and hope to see you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2020 par Ren, Gestion de l’hôtel
Thank you Roland! We do appreciate your rating thank you so much!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2020 par Ren, Gestion de l’hôtel
Thank you so much Molefi Johannes! We really do appreciate your rating! Hope to see you again!