Note fondée sur 749 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 oct. 2024
Staff was pleasant.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Uncomfortable BEDS
Publié le 4 oct. 2024 sur HotelsI Felt That A Establishment as well known as Quality Inn, Would Have Better Sleeping Beds. The Beds felt like sleeping on a Cardboard Box With A Mattress on top of it, For the money spent on this Room There should have been Better Beds in the Rooms. I will never book again, I felt like I was At A Motel six. I hope that you will up date your sleeping Quality. Sincerely Mr. Cureton
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay with us and for sharing your honest feedback. We are sorry to hear that you found the bed uncomfortable, as we understand how important a good night's rest is for our guest.Our whole hotel got brand new mattress less then 2 years ago. The hotel will assess the condition of the bed in your room once again. Thank you again for bringing this to our attention.Have a great day!
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Very peaceful
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
they was so racist