Note fondée sur 911 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Location was amazing but that's it. Even the hotel is an historic place rooms need renovation and refreshment. Room are really small and not worth the price we paid.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Gabe, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback, please contact us directly about your experience.
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Hôtel vétuste vivant sur sa renommée. Pas de place de parking à notre arrivée , chambre au 2e étage sans ascenseur sans proposition d aide à monter nos valises , chambre peu confortable (literie en mauvais état, frigo non fonctionnel, rideaux non occlusifs, multiples lumières gênant le sommeil, clim hyper bruyante), chambre non faite au cours des 2 nuits passées sur place , personnel variable mais souvent peu aimable.
En revanche, magnifique coucher de soleil depuis la terrasse et charme de l ancien dans les parties communes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Gabe, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback, please directly contact us about your stay.
par un voyageur
Inacceptable
Publié le 24 févr. 2024 sur HotelsWe reserved through EXPEDIA and it seems they do not appreciate us going through intermediators for we were given a room in one corner of the corridor next to the bellboy room. No room service was provided during our stay, and we were left without any clean towels and toiletries.
It seems that they did not care for you. They only want the money without providing any Hotel services.
Whenever asked to reserve the restaurant, it was not available and was asked to sit in the lounge bar and order snacks instead of accommodating Hotel customers.
Loved the decor of the Hotel and its emplacement next to the Grand Canyon.
One of the boutique staff was arrogant and it seemed we were disturbing her day.
Really felt like no one cares for customer service in this Hotel.
For the price we paid, the Hotel with its charm lacked human nature. Would be careful to recommend to anyone.
Have travelled all my life, but never seen a Hotel not providing room service to its customers who stayed four nights!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 févr. 2024 par Gabe, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback, please contact us directly to hear more about your experience.
par un voyageur
Rapport qualité prix beaucoup trop élevé !
Publié le 18 oct. 2023 sur HotelsSituation exceptionnelle par contre prix beaucoup trop élevé par rapport aux services proposés : pas d’ascenseur pour monter les bagages au 3e et pas de service pour nous aider. Une lampe et un miroir dans le dressing serait un plus facilement réalisable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2023 par Linda Johnson, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. This is a 118 year old hotel in a National park. We will never have an elevator. We do have bell service to help take luggage to the 2nd and 3rd floors. Again, thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 14 août 2023 sur Expedia
Chambre minuscule et mal équipée. Prise de courant HS. Climatisation hyper bruyante. Accès aux chambres par escalier uniquement, pas agréable encore moins avec des bagages. Beaucoup trop cher pour cette chambre. Cependant le personnel est très agréable et on a mangé une très bonne viande au restaurant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2023 par Linda Johnson, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are a 118 year old historic hotel, and we do have some issues. It was our pleasure to serve you. Thanks again for your feedback.
par un voyageur
bel hôtel mais chambre minuscule
Publié le 18 févr. 2023 sur HotelsBel hôtel historique au bord du grand canyon enneigé. Par contre, nous avons eu une chambre minuscule pour 2 adultes sans aucune vue et heureusement que c'était juste pour une nuit !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2023 par ETFD, Gestion de l’hôtel
We apologize for the size of your room however it just depends on what type of room you book. If you need a larger room I would suggest booking a Deluxe room, that may be better for you. We do hope you will come back and visit us again.
par un voyageur
Publié le 9 févr. 2023 sur Expedia
Grande chambre familiale spacieuse, propre et confortable.
Repas excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2023 par Linda Johnson, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are glad you enjoyed your stay. Hope to see you again.
par un voyageur
Publié le 17 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2022 par ETFD, Gestion de l’hôtel
We apologize that your stay was not what you expected. Please let us know what we can do better in the future.
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024
Walls are relatively thin. Screaming kid in adjacent room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Gabe, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback! We're delighted that you enjoyed your stay, and wish to see you again in the future. Sorry about the noise, next time please let front desk know so we can address with other guest.
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Hotels
This property needs a serious upgrade or just general maintenance would help. The plumbing doesn't work no hot water at certain times no water pressure paint feeling railings unpainted.
Carpet needs to be replaced, filthy. Staff has a attitude of it's not my problem. Flies in the dining room windows not clean. Beds are horrible Uncomfortable. hard as a rock, old,stained & disgusting. Garbage cans with no liners in the rooms. Like making reservations for dinner is a complete nightmare, Is front desk stafthey have plenty of seating but their reservation system is inadequate. Reservation staff need to be Reviewed attitude attitude attitude attitude. The young staff members are very helpful however.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Gabe, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback, please contact us directly about your stay.