Note fondée sur 957 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juin 2019 par Smiley Thakker., Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for taking the time to fill out our online survey with such positive feedback! I have shared your comments with my staff, and they join me in thanking you for your kind words. We take pride in our hotel and the services we provide and we are so glad you enjoyed your stay. We are looking forward to providing you the same pleasant accommodations and service the next time you are in town.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Only thing I’d change is the beds. They’re comfortable with one person but not with 2. Because you can feel every movement of the other person.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Quality Inn Staff, Gestion de l’hôtel
Donna, Thank you so much for staying with us and for the review! We are always working to improve for our guests! We hope to see you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Quality Inn Staff, Gestion de l’hôtel
Britany, Thank you so much for staying with us, and for the kind review! We hope to have you with us again in the future!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Quality Inn Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying with us, and for your feedback! We're sorry your stay wasn't totally satisfactory, and we will work hard to improve!
2 sur 5
par un voyageur

Nasty, Not worth even half the room rate we paid.

Publié le 9 août 2024 sur Hotels
The room was super dirty, had wallpaper coming off the wall, carpet so dirty you can’t tell what color it is and the air conditioner never cooled the room down. Plus it’s so old they don’t even have an elevator. We will never use this hotel ever again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Quality Inn Staff, Gestion de l’hôtel
We are very sorry that your stay was unsatisfactory! We appreciate your feedback and will work to improve the issues with the room that you mentioned.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
The parking lot is so full it's hard to park my truck.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Quality Inn Staff, Gestion de l’hôtel
Michael, we apologize that you had difficulty parking your truck in our parking lot! We are working to improve to accomodate all of our guests! Thank you for the feedback, and for staying with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Quality Inn Staff, Gestion de l’hôtel
Terry, Thank you very much for staying with us, and for the kind review! We hope to see you again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Breakfast was alright. Bathroom was too small.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Quality Inn Staff, Gestion de l’hôtel
Audrey, Thank you for staying with us and for your feedback! We apologize for any inconveniences during your stay. We hope to see you again!
4 sur 5
par un voyageur de Winnipeg

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Great staff. Convenient location to shopping.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Quality Inn Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying with us, and for your review! We hope to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Vacation

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Was a nice place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Quality Inn Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying with us, and for your review! We hope to see you again.