Note fondée sur 760 évaluations de clients

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4,5 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
Very nice place to rest after a hard day of travel. Conveniently located near shopping, restaurants, and activities
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Expedia
Nice place.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
Great!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
Very clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juin 2024 sur Expedia
I scheduled a reservation through Expedia, and there was a mix up with the (single) date of my stay. They refused to reschedule or refund my reservation. Myself and Expedia tried, politely, for weeks. I know for certain that this Best Western in Grand Island, Nebraska was not fully booked on any of the evenings I was asking to move my reservation to. It was poor business, and I won't be back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Good Morning It doesn't matter if the hotel was full or not. The issue was you booked your reservation as a "prepaid/nonrefundable". Hotel cannot MAKE ANY CHANGES TO THE THE RESERVATION. What you do not understand is that even if we move your reservation the hotel would have been charged AGAIN through Expedia. Stop making reservation as a prepaid/nonrefundable this way hotel would be able to accommodate. This is not poor business on the hotels part, it's poor on your part for not understanding, but I understand its easy to blame the hotel and cause chaos for them. Thank you
3 sur 5
par un voyageur

Poor check in

Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
We arrived at 3;30 and told the room not ready and check in is 4:00. We left to get supplies and came back at 4:00 and told room still dirty. We had a meeting dinner at 5:00. We had to wait in lobby and room not available until 4:30 past so called check on. Not offered any discounts etc. we arrived late and made us look unprofessional being late. The front manager was nice but should have been offered something
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
Very clean property. Staff friendly and welcoming
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you