Note fondée sur 81 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1,7 sur 5
40 % des clients le recommandent
1,8 Propreté de la chambre
2,4 Service et personnel
1,8 Confort de la chambre
1,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 oct. 2019 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur de Ohio

Publié le 28 sept. 2019 sur Expedia
No habia nada de lo que ofrecieron en la oferta, no wifi,no desayuno,no terraza,no asador, habitacion sucia,aire acondicionado en malas condiciones, una de las camas era tan dura que preferi dormil en un matres inflable so perdi 98 dolares, llame a expedia y me queje ellos quedaron en devolverme un cupon de 25 dolares que todavia no me ha llegado, de verdad una mala experiencia.
3 sur 5
par un voyageur de Maryland

Publié le 23 sept. 2019 sur Expedia
El servicio al cliente. Muy bueno pero las instalaciones en demasiado abandono baños tuve q lavarlo tenian moho el toilet, la bañera llena de moho y llena de telas de arrañas, moho sucio totalmente el baño yo lo tuve q lavar por completo mis hijos les encontre BED BUG en su cuello en la cama debajo de las camas llena de basura no recomiendo este lugar para quedarse lo unico bueno fue q la persona q nos atendio fue amable y q las instalaciones afuera de los cuartos estaban limpias y era muy calladas pero de lo demas NO.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2019 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2019 sur Hotels
One of the worst places I've ever stayed at. This place is so far past it's prime, its run down, the Motel sign is no longer lite, the stair's are all rusted, in general the place looks almost abandoned. The room smelled damp, looked clean enough, some of the power sockets did not work. The TV did not work, the free wifi was slow as hell, not even worth using. Now onto the bathroom. No shower head, the water continued to drip from where the show head should have been, and then the black mold was all over the wall. When I went to checkout I could not find any one to discuss this issue with, when hotels.com tried, they refused to inspect the room, and also would not consider any kind of partial refund, of the $150 it cost me for the night.
1 sur 5
par un voyageur

Never pay for the stinky Budget motel.

Publié le 11 août 2019 sur Hotels
The worst place to sleep. I almost went to sleep in my car. Stinky, dirty, stains on the towels, dusty table and dresser, Cobb web on the windows, carpet dirty. I was very tired but never slept and left before 7 am. No continental breakfast as indicated on the website. Adding an insult to the injury overcharged by hotel.com. I hate what they call taxes and recover fee whatever it means almost equivalent to the price of the motel.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 août 2019
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 juill. 2019 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Would not recommend

Publié le 31 juill. 2019 sur Hotels
This was an older hotel in need of updates. There was obviously some “rough” looking people living in units downstairs. Loud music was heard at 3:30am.